فریت بار به کانادا چیست؟

  0
 277

احتمالا بسیاری از شما با فریت بار به کانادا آشنا هستید و یا حداقل اسم این روش را شنیده‌اید. در اینجا من سعی می‌کنم اطلاعات تکمیلی‌تر را به شما بدهم. 

فریت بار به کانادا

در پروازهای کانادا شما معمولا می‌توانید با هر بلیط یک ترولی (٨ کیلو) و دو بسته که جمع ابعادش بیشتر از ١٥٨ سانت نباشد (هرکدام ٢٣ کیلو) ببرید. البته سیاست ایرلاین‌ها کمی با یکدیگر فرق دارید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره‌ی این موضوع می‌توانید از ایرلاین سوال کنید. 

هزینه‌ی هر کیلو بار اضافه بین ٤ تا ٣٢ یورو است (سعی کنید وزن هر چمدان از ٣٠ کیلو هم بالاتر نرود) و اگر خدای نکرده چمدان یا بسته اضافه ببرید پای کانتر می‌تواند بین ٢٠٠ تا ٧٥٠ دلار متغیر باشد!!! که خیلی عدد بزرگی است و من حتما حتما به شما پیشنهاد می‌دهم فریت کنید. فریت بار به کانادا بهترین و ارزان ترین روش ارسال اضافه بار به کانادا است. چونکه شرکت هواپیمایی ایران تخفیف زیادی برای فریت قائل شده است. 

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

بعلاوه اینکه در پروازهای چند مقصده در اولین توقف در کشور مقصد (مثلا مقصد شما مونترال است و قبل از رسیدن به مونترال یک توقف در تورنتو دارید) ممکن است علاوه بر مبلغی که در فرودگاه مبدا داده‌اید، جریمه‌ای از شما بگیرند و معمولا آنجا کل بارتان را به شما می‌دهند و باید جابجا هم بکنید. 

دانلود کتاب راهنمای گام به گام خرید خانه در کانادا

بارهایتان را می‌توانید به قسمت گمرک فرودگاه امام خمینی تحویل بدهید (البته قبلش هماهنگ کنید) و باید حتما تاکید کنید که در بارنامه‌ی شما بنویسند وسایل شخصی تا در کانادا از شما گمرکی نگیرند. حدودا به ازای هر کیلو ٤ تا ٥ یورو از شما می‌گیرند که البته به حجم هم اهمیت می‌دهند ( که به آن وزن حجمی می‌گویند و طریقه محاسبه‌اش هم اینگونه است : طول ×عرض×ارتفاع ÷600=وزن حجمی)

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

تعدادی شرکت هم هستند که انواع و اقسام خدمات را ارائه می‌دهند. از بسته بندی و تحویل در منزل و غیره. یعنی در آن فشار کاری روزهای آخر (خدا به داد برسد) این خدمات خیلی با ارزش است و می‌تواند کمک بزرگی باشد. 

من درباره‌ی این موضوع با شرکت تاکام تماس داشتم و بنظر منظم و مرتب هستند. این هم اسم پروفایل اینستاگرام آن‌ها است.

@takamtrading1342

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

دوستان لطفا هرکسی با این شرکت صحبت کرد یا خدمات گرفت، میزان رضایت و کیفیت خدمات را اعلام کند تا بقیه دوستان هم بهره‌مند شوند.

بهترین‌ها را برایتان آرزو می‌کنم.


امیدوارم که توانسته باشم به دانسته‌های شما اضافه کنم. اگر سوالی در مورد مطالب این صفحه دارید یا نیاز به توضیح بیشتر و اطلاعات و نمودارهای اختصاصی خرید و فروش یک محله‌ی خاص دارید، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

شاد و پیروز باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما) 

مشاور املاک ونکوور ریلتور Mohsen Sanei vancouver real estate agent realtor

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :