معرفی 25 رستوران معروف ایرانی ونکوور

  0
 14542

غذای خوب و با کیفیت کجا بخوریم؟ این هفته کجا برویم؟

کشک بادمجان در بهترین رستوران ایرانی ونکوور MsVancouver.com

بسیاری از ایرانیانی که در ونکوور زندگی می‌کنند و یا در شهرهای دیگر کانادا ساکن هستند و با هدف‌های مختلفی مانند تجارت یا گردشگری از ونکوور بازدید می‌کنند، به دنبال لذت بردن از صرف غذا در رستوران هستند. شاید خود شما بعضی از رستوران هایی که اینجا معرفی می کنیم را بشناسید و بارها آنها را تجربه کرده باشید.

اما در این مقاله سعی کرده‌ایم همه ی رستوران های خوب ایرانی ونکوور را در مناطق مختلف ونکوور به شما معرفی کنیم. چرا که گاهی دوست نداریم جای تکراری برویم و به رستوران جدید نیاز داریم.

لیست بهترین رستوران های ایرانی ونکوور

1. رستوران ایرانی Mani’s Kabobs & Sandwiches

یکی از بهترین رستوران های ایرانی ونکوور رستوران Mani’s Kabobs & Sandwiches است که در وست ونکوور قرار دارد و حجم بالایی از غذا را با قیمت منصفانه ارائه می‌دهد. کارکنان این رستوران مودب، صمیمی و کار بلد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند که تجربه‌ی دل‌نشینی را برای شما رقم بزنند.

در داخل این رستوران فضای محدودی برای غذا خوردن وجود دارد. اما چند میز در بیرون از رستوران قرار دارد که اگر هوا خوب باشد می‌توانید از غذای خود در فضای باز لذت ببرید. کیفیت کوبیده‌های این رستوران نه تنها از بسیاری از رستوران‌های ونکوور، بلکه از رستوران‌های واقع در ایران نیز بالاتر است.

امتیاز این رستوران در سرویس گوگل رویوو 4.5 است که امتیاز مناسبی است. این رستوران از سه شنبه تا شنبه از ساعت 12 ظهر تا 7 عصر، یک شنبه‌ها از 1 بعد از ظهر تا 6 عصر و دوشنبه‌ها از 12 ظهر تا 6 عصر آماده‌ی سرویس‌دهی به شما عزیزان است. برای مسیریابی می‌توانید به نقشه‌ی زیر مراجعه کنید. 

آدرس ساندویچ و کباب مانی

آدرس شماره تماس
وست ونکوور 1425 Marine Dr Unit 205, West Vancouver, BC V7T 1B9, Canada -

2. رستوران ایرانی کازبا در ونکوور

رستوران معروف ایرانی کازبا در ونکوور

در ادامه برای آشنایی با بهترین رستوران ایرانی ونکوور، رستوران ایرانی کازبا را به شما معرفی می‌کنیم. در این رستوران غذاهایی مانند کوبیده، خورشت قیمه، قورمه سبزی، جوجه، زرشک پلو و سایر غذاهای محبوب ایرانی سرو می‌شود. کارمندان این رستوران برخورد گرم و صمیمی‌ای با مهمانان دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند که تجربه‌ی دلپذیری از حضور در این رستوران داشته باشید.

در خارج از رستوران نیز میزها و صندلی‌هایی قرار دارد. در نتیجه اگر بخواهید، می‌توانید غذای خود را در فضای آزاد میل کنید. توجه داشته باشید که در این رستوران سرویس تحویل غذا وجود دارد و غذای گرم و تازه را درب منزل به شما تحویل می‌دهند. در ضمن با توجه به اینکه سلامت مشتریان در اولویت است، کارکنان موظف هستند که از پروتکل‌های بهداشتی پیروی کنند و ماسک بزنند.

برای مسیریابی بهتر و آشنایی بیشتر با مناطقی که رستوران های ایرانی در آن‌ها قرار دارند، پیشنهاد می‌کنیم با نقشه شهر ونکوور و مسیر های مترو و اتوبوس آن بیشتر آشنا شوید.

این رستوران برای افرادی که ناتوانی حرکتی دارند نیز گزینه‌ی مناسبی است. زیرا ترتیبی اتخاذ گردیده است که این افراد به راحتی به رستوران وارد شوند، دست و صورت خود را بشویند و پشت میز غذا بنشینند. برای رزو میز می‌توانید به سایت opentable.ca مراجعه کنید. امتیاز این رستوران در گوگل رویوو 3.9 است. رستوران کازبا همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 10:30 شب آماده‌ی خدمت به مشتریان است.

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران کازبا را ببینید. 

منوی رستوران کازبا

آدرس رستوران کازبا

آدرس شماره تماس
دان تاون 1103 Davie St, Vancouver, BC V6E 1N2, Canada 6044284747
نورث ونکوور 132 16th St W, North Vancouver, BC V7M 1T4, Canada 6049807373

بیشتر بخوانید : اجاره ملک در ونکوور


3. رستوران ایرانی دلارا در ونکوور

در فهرست اسامی بهترین رستوران های ایرانی ونکوور نمی‌توان از کنار نام رستوران دلارا گذشت. رستوران دلارا محیط دنج و صمیمی‌ای را برای شما فراهم کرده است. در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی در فضایی مدرن و غربی سرو می‌شود. البته در این رستوران غذاهایی برای گیاه‌خوران نیز سرو می‌شود؛ 

اکثر افرادی که رستوران دلارا را امتحان کرده‌اند، زرشک پلو با مرغ و نوشیدنی‌های آن خیلی خوششان آمده است. 

در تهیه‌ این غذاها از مواد با کیفیت استفاده شده است و حجم غذا در مقایسه با قیمتی که پرداخت می‌کنید و خدماتی که دریافت می‌کنید، سخاوتمندانه است. کارکنان این رستوران مودب و صمیمی هستند و سریعا به درخواست های شما پاسخ می‌دهند.

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

این رستوران در سرویس گوگل رویوو امتیاز 4.5 را از مشتریان گرفته است. برای دیدن منو و رزرو غذا می‌توانید به سایت delararestaurant.ca مراجعه کنید. این رستوران در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 12 ظهر تا 9 شب، و در روزهای شنبه و یک‌شنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب باز است. 

به طور کلی رستوران داری یکی از کسب و کار های قدیمی ونکوور محسوب می‌شود که ایرانی‌ها هم به آن اشتغال دارند و بسیاری از رستوران هایی که در اینجا معرفی می‌شوند از رستوران های با سابقه این شهر هستند.

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران دلارا را ببینید. 

منوی رستوران ایرانی دلارا در ونکوور

آدرس رستوران دلارا

آدرس شماره تماس
ونکوور 2272 W 4th Ave, Vancouver, BC V6K 1N8, Canada 6047304325

بیشتر بخوانید: وام مسکن در ونکوور


4. رستوران ایرانی گیلانه در ونکوور

رستوران معروف ایرانی گیلانه در ونکوور

رستوران گیلانه یکی از رستوران های سنتی ایرانی در ونکوور است که غذاهای اصیل ایرانی و گیلکی را سرو می‌کند. بی‌تردید اگر عاشق غذاهای شمالی هستید، رستوران گیلانه ونکوور با ارائه‌ی غذاهایی مانند باقالی قاتوق، میرزا قاسمی، بورانی اسفناج و غیره بهترین انتخاب برای شما است.

در این رستوران تعدادی صندلی و میز در خیابان چیده شده است تا در روزهای آفتابی بتوانید وعده‌ی غذایی خود را در هوای آزاد میل کنید. در سر هر میز دکمه‌هایی وجود دارد که اگر آن را فشار دهید، کارکنان سریعا نزد شما می‌آیند. این افراد برخورد گرم و صمیمی دارند و با صبر و حوصله به شما در انتخاب غذا کمک می‌کنند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا خاطره‌ی شیرینی برای شما رقم بخورد.

ورودی این رستوران به گونه‌ای طراحی شده است تا افرادی که از ناتوانی حرکتی رنج می‌برند و بر روی ویچلر رفت و آمد می‌کنند، بتوانند به راحتی وارد رستوران شوند. برای دیدن منو و ثبت سفارش می‌توانید به سایت gillaneh.com مراجعه کنید. این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح تا 9 شبی آماده‌ی سرویس‌دهی به شما است. البته رستوران گیلانه در روزهای جمعه و شنبه تا ساعت 9:30 شب باز است. 

شعبه نورث ونکوور رستوران گیلانه در گوگل دارای امتیاز 3.9 و شعبه دان تاون دارای امتیاز 3.7 است. 

اگر هم به دنبال رستوران های غیر ایرانی در ونکوور هستید، یکی از پیشنهاد ها رفتن به رستوران هتل های معروف ونکوور است. 

آدرس رستوران گیلانه

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 222 Pemberton Ave, North Vancouver, BC V7P 2R5, Canada 6049043904
دان تاون 1072 Denman St, Vancouver, BC V6G 2M8, Canada 6045646699

5. رستوران ایرانی مهمان در ونکوور

در ادامه‌ی معرفی معروف ترین رستوران های ایرانی ونکوور، رستوران مهمان را به شما معرفی می‌کنیم. در این رستوران فهرست بلندبالایی از غذاهای حلال و اصیل ایرانی و افغانی مانند قابلی پلو، زرشک پلو، فسنجان، قورمه سبزی، کباب ترش، سلطانی، شیشلیک، کشک بادمجان، آش رشته و غیره سرو می‌شود.

در رستوران مهمان حجم غذایی که برایتان سرو می‌شود بسیار سخاوتمندانه و قیمتی که پرداخت می‌کنید کاملا منصفانه است. کارکنان رستوران نیز برخورد شایسته‌ای با شما دارند و سریعا به درخواست‌های شما پاسخ می‌دهند. قطعا حتی اگر در شهرهایی مانند Surrey زندگی کنید، اگر یک بار به این رستوران بروید و یکی از غذاهای خوشمزه‌ی آن را امتحان کنید، به این فکر می‌کنید که دوباره به همین رستوران برگردید و سایر غذاهای موجود در منو را امتحان کنید.

مشتریان در سرویس گوگل رویوو امتیاز 3.9 را به این رستوران داده‌اند که امتیاز قابل قبولی است. 

برای دیدن منو و سفارش غذا می‌توانید به سایت mehmanresturant.ca مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که در صورت درخواست کارکنان رستوران غذای گرم و تازه را درب منزل به شما تحویل می‌دهند. این رستوران همه روزه از ساعت 11:30 صبح آغاز به کار می‌کند و تا ساعت 9:30 شب آماده‌ی پذیرایی از شما است. البته در روزهای دوشنبه رستوران مهمان ساعت 7 بعد از ظهر بسته می‌شود. اگر تمایل دارید بیشتر با تاریخچه خیابان Lonsdale آشنا شوید می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

آدرس رستوران مهمان

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 1451 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2H9, Canada 7783400200

6. رستوران ایرانی یاس در ونکوور

رستوران معروف ایرانی یاس گریل هاوس در ونکوور

رستوران یاس یکی از مشهورترین رستوران های ایرانی در ونکوور است که بیش از 20 سال پذیرای ایرانیان ونکوور بوده است. در این رستوران علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود. بنابراین اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌ی شما به رژیم گیاه خواری روی آورده باشد، در این رستوران همه می‌توانید در کنار هم از غذای مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید. لازم به ذکر است که غذاهای سرو شده در این رستوران حلال است که باعث خوشمزه‌تر شدن آن می‌شود.


دریافت مشاوره از بهترین مشاورین املاک در ونکوور جهت خرید و فروش ملک


کیفیت بالای غذاهای رستوران یاس شما را به یاد ایران می‌اندازد و هر بار که به این رستوران برگردید، حس می‌کنید که کیفیت غذا بهتر شده است. معمولا برخی از افراد برای دیدن برنامه‌های ورزشی به این رستوران مراجعه می‌کنند که این امر موجب محبوبیت بیشتر رستوران گردیده است.

اگر سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و هزینه‌ی آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنید، 10% تخفیف شامل شما می‌شود. برای این کار می‌توانید به وب سایت yaas.ca مراجعه کنید. مشتریان در سرویس گوگل امتیاز 4 را برای این رستوران ثبت کرده‌اند. رستوران یاس همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 10 شب باز است.

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران یاس را ببینید. 

منوی رستوران یاس گریل هاوس

آدرس رستوران یاس

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 2057 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2K6, Canada 6049900020

7. رستوران ایرانی سِلِشمِه در ونکوور

رستوران معروف ایرانی سلشمه در ونکوور

سِلِشمِه یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی ونکوور است که توسط یک مادر و دختر ایرانی اداره می‌شود و قطعا عشق آن‌ها را می‌توانید در طعم غذاهای پخته شده حس کنید. در فضای بیرونی این رستوران میزها و صندلی‌هایی چیده شده است تا بتوانید در روزهای آفتابی غذای خود را در آنجا میل کنید.

البته شما می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و غذای خود را درب منزل یا هرجای دیگری که می‌خواهید، تحویل بگیرید. اگر در داخل خودرو باشید، حتی لازم نیست از آن پیاده شوید. زیرا کارکنان این رستوران غذای گرم و آماده را در داخل خودرو به شما تحویل می‌دهند. به این نکته توجه داشته باشید که در این رستوران غذاهای حلال سرو می‌شود.

اگر یکی از افراد خانواده‌ی شما گیاهخوار باشد، جای هیچ نگرانی‌ای نیست. چونکه در رستوران سِلِشمِه غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود تا همه بتوانند اوقات خوشی را کنار هم سپری کنند.


دانلود مجله تخصصی سرای ونکوور


در این رستوران که در سرویس گوگل رویوو امتیاز بسیار خوب 4.6 را دارد، غذاهایی مانند خورشت قیمه، قورمه سبزی، باقالی پلو، زرشک پلو، اکبر جوجه، آش رشته و سایر غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شود. در ضمن یک کاسه سوپ نیز به صورت رایگان برای شما سرو می‌شود. این رستوران از روزهای سه شنبه تا شنبه از ساعت 3 تا 10 بعد از ظهر و در روز یکشنبه از ساعت 11:30 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. 

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران سلشمه را ببینید. 

منو رستوران سلشمه

آدرس رستوران سِلِشمِه

آدرس شماره تماس
ویکتوریا درایو 6956 Victoria Dr, Vancouver, BC V5P 3Y8, Canada 6042881684

8. رستوران ایرانی خاقان در ونکوور

رستوران معروف ایرانی خاقان در ونکوور

خاقان یکی دیگر از معروف ترین رستوران های ایرانی ونکوور است که یکی از شعبه‌های آن در نورث ونکوور و یکی دیگر از شعبه‌ها در مرکز شهر قرار دارد و غذاهای با کیفیت، حلال و اصیل ایرانی را مانند شیشلیک، کوبیده، کباب برگ، سلطانی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، دلمه و غیره سرو می‌کند.

ورودی این رستوران به گونه‌ای طراحی شده است که کسانی که ناتوانی جسمی دارند و بر روی ویلچر رفت و آمد می‌کنند بتوانند به راحتی وارد رستوران شوند. در فضای بیرونی رستوران خاقان میزها و صندلی هایی قرار دارد تا بتوانید در روزهای آفتابی وعده‌ی غذایی خود را در هوای آزاد میل کنید. این رستوران در نزدیکی یکی از بهترین مراکز خرید ونکوور قرار دارد.

شعبه‌ی نورث ونکوور در گوگل دارای امتیاز 3.5 و شعبه‌ی دان تاون دارای امتیاز 4 است. 

این رستوران با ارائه‌ی خدمات مناسب و غذاهای با کیفیت شما را نا امید نمی‌کند. به شما توصیه می‌کنیم که اگر دلتان برای غذاهای ایرانی تنگ شده است و امکانات و یا وقت کافی برای تهیه‌ی غذا ندارید، با رستوران خاقان ونکوور تماس بگیرید و یا به وب سایت khagan.ca مراجعه کنید و غذای خود را سفارش دهید تا کارکنان آن را درب منزل به شما تحویل دهند. این رستوران همه روزه از ساعات 11:30 صبح تا 9:30 شب آماده‌ی پذیرای از شما است.

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران خاقان را ببینید. 

منوی رستوران خاقان در ونکوور

آدرس رستوران خاقان

آدرس شماره تماس
دان تاون 851 Denman St, Vancouver, BC V6G 2L9, Canada 6046207688
نورث ونکوور 935 Marine Dr Unit 66, North Vancouver, BC V7P 1S3, Canada 7783409065

9. رستوران ایرانی زیتون در ونکوور

زیتون یکی دیگر از رستوران های سنتی ایرانی در ونکوور است که در گوگل رویوو دارای امتیاز مناسب 3.8 است و فضای دنج و آرامی را برای شما و خانواده فراهم می‌کند. غذاهای سرو شده در این رستوران شامل فسنجان، لوبیا پلو، کباب کوبیده و نان سنگک، میرزا قاسمی، کشک بادمجان و ... است. در تهیه‌ی این غذاها از مواد تازه، با کیفیت و حلال استفاده می‌شود. همچنین غذاهای گیاهی نیز در رستوران زیتون سرو می‌شود تا همه‌ی افراد از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرند.

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

برای سفارش غذا می‌توانید به وب سایت zeitoonresturant.ca و یا سایر وب سایت های مربوط به سفارش غذا مراجعه کنید. این رستوران همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 10:30 شب و گاهی اوقات 12 شب باز است. 

آدرس رستوران زیتون

آدرس شماره تماس
خیابان پندرل 1795 Pendrell St, Vancouver, BC V6G 1T2, Canada 6048990700

آشنایی با طبقه بندی مشاغل ملی در کانادا


10. رستوران ایرانی پرشین رز در ونکوور

رستوران پرشین رز یکی از بهترین رستوران های ایرانی در ونکوور است که از سال 2017 به مشتریان سرویس دهی می‌کند. این رستوران که در قلب وست ونکوور قرار دارد محیطی زیبا، دلنشین و آرامی را برای شما فراهم می‌کند و غذاهای حلال را برای شما سرو می‌کند (تاریخچه وست ونکوور بسیار طولانی است و از زمان‌های قدیم بومیان در این منطقه زندگی می‌کردند). در نتیجه کسانی که به اعتقادات مذهبی پایبند هستند می‌توانند بدون هیچ استرسی از میان غذاهای اصیل ایرانی شامل میرزا قاسمی، قورمه سبزی، فسنجان، سوپ جو، کوبیده و غیره یکی را انتخاب کنند.

آشپزهای این رستوران به دقت و با توجه به استعداد و علاقه‌ی آن‌ها به آشپزی انتخاب شده‌اند. به همین دلیل است که مزه‌ی کباب‌های آبدار و سوپ‌های خوشمزه تا مدت‌ها در دهانتان حس می‌کنید. کارمندان این رستوران نیز برخورد گرم و صمیمی‌ای دارند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام می‌دهند.

این موارد به همراه قیمت مناسب، رستوران پرشین رز ونکوور را به یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی ونکوور تبدیل کرده است به طوری که اکثر افرادی که یک بار به این رستوران آمده‌اند، دوباره این رستوران را برای برگزاری مهمانی‌های خود انتخاب می‌کنند. در نظر داشته باشید که مشتریان در گوگل رویوو امتیاز خوب 4.2 را برای آن ثبت کرده‌اند. این رستوران سرویس تحویل غذا را نیز به شما ارائه می‌دهد و غذای گرم و تازه را درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

برای ثبت سفارش می‌توانید به سایت‌هایی مانند ubereats.com ،doordash.com ،skipthedishes.com مراجعه کنید. این رستوران همه روزه از ساعت‌های 11:30 صبح تا 8:30 شب و گاهی اوقات 9 شب آماده‌ی ارائه‌ی خدمت به شما است. 

آدرس رستوران پرشین رز

آدرس شماره تماس
وست ونکوور 1746 Marine Dr, West Vancouver, BC V7V 1J3, Canada 6042814481

11. رستوران ایرانی کلبه در ونکوور

در ادامه به منظور آشنایی با بهترین رستوران ایرانی ونکوور، رستوران کلبه را به شما معرفی می‌کنیم. اگر عاشق غذاهایی مانند کله پاچه و حلیم هستید و دلتان برای این غذاها تنگ شده است به شما توصیه می‌کنیم که حتما به رستوران کلبه ونکوور مراجعه کنید. رستوران‌های کمی در شهر وجود دارند که در منوی غذایی خود حلیم و کله پاچه سرو می‌کنند. اگر هوس کله پاچه در ونکوور کردید، حتما در اول وقت به این رستوران بروید تا یکی از بهترین کله پاچه‌ها و حلیم‌های خوشمزه‌ی ونکوور را که در این رستوران به همراه سنگک تازه سرو می‌شود، از دست ندهید.

علاوه بر این موارد، سایر غذاهای اصیل ایرانی مانند آش، مغز و زبان نیز سرو می‌شود. کارمندان این رستوران برخورد گرم و صمیمی‌ای با مشتریان دارند. البته بر خلاف بسیاری از رستوران‌های این لیست، رستوران کلبه هیچ میز و صندلی‌ای در خیابان قرار نداده است و فعلا امکان تحویل غذا درب منزل وجود ندارد. اما امتیاز بسیار خوب 4.3 در گوگل رویوو، به خوبی بیان‌گر کیفیت غذاهای این رستوران است.

اما شما می‌توانید غذا را سفارش دهید و آن را در خارج از فضای رستوران میل کنید. این رستوران در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر آماده‌ی ارائه‌ی خدمت به شما است. روزهای دوشنبه نیز این رستوران بسته است. 

آدرس رستوران کلبه

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 731 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2G9, Canada 6049900062

12. رستوران ایرانی Grab and Go

رستوران Grab and Go یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی ونکوور است که فضای گرم و صمیمی‌ی دارد و روزانه به فارسی زبانان ساکن ونکوور و گردشگران ایرانی سرویس‌دهی می‌کند. غذاهای با کیفیت ایرانی این رستوران زبانزد است و حتی افراد غیر ایرانی را نیز مجاب کرده است که دوباره به این رستوران مراجعه کنند.

کیفیت بالای غذا در کنار قیمت مناسب و سرویس دهی عالی کارکنان سبب شده است که رستوران Grab and Go به یکی از بهترین رستوران های ایرانی در ونکوور تبدیل شود. به جرئت می‌توان گفت که غذاهای این رستوران حتی از رستوران‌های مستقر در ایران خوشمزه‌تر است. به همین دلیل است که مشتریان امتیاز بسیار خوب 4.4 را در سرویس گوگل رویوو به آن داده‌اند. این رستوران هر روز از ساعت 11:00 صبح تا 10:00 شب باز است.

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران بگیر و ببر را ببینید. 

منوی رستوران ایرانی بگیر و ببر در ونکوور

آدرس رستوران گرب اند گو

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 1805 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2J8, Canada 7783400076

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

13. رستوران ایرانی هایدا کترینگ

ساندویچ فروشی هایدا کترینگ یکی از شعبه‌های رستوران هایدا است که در نورث ونکوور قرار دارد. در این ساندویچ فروشی از مواد حلال برای درست کردن پیتزا، ساندویچ و سایر فست فودها به سبک ایرانی استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید مهمانی بزرگی بر پا کنید و وقت کافی برای تهیه‌ی غذا ندارید، می‌توانید روی این رستوران حساب باز کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که امروزه عکس تبلیغاتی بسیاری از رستوران‌ها با آنچه تحویل مشتری می‌دهند تفاوت زیادی دارد. اما این مورد درباره‌ی ساندویچ فروشی هایدا ونکوور صدق نمی‌کند. برای دیدن منو و ثبت سفارش کافیست که با استفاده از گوشی یا لپ تاپ خود به سایت haidasandwich.ca مراجعه کنید و تنها با چند کلیک غذای خود را سفارش دهید. سپس کارکنان رستوران آن را در هر مکانی که بخواهید به شما تحویل می‌دهند.

این ساندویچ فروشی در سرویس گوگل رویوو امتیاز 3.7 را از مشتریان گرفته است و هر روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب آماده‌ی سرویس‌دهی به شما است.

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر هایدا کترینگ را ببینید.

منوی رستوران هایدا کترینگ ونکوور

آدرس هایدا کترینگ

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 123 15th St E Unit 121 B, North Vancouver, BC V7L 2P7, Canada 6049716021

14. رستوران ایرانی هیدرا ساندویچ

کیفیت مثال زدنی و طعم بی‌نظیر. اگر می‌خواهید بهترین ساندویچ‌های ایرانی را در ونکوور امتحان کنید، هیدرا ساندویچ ونکوور قطعا جزو معدود انتخاب‌های مناسب است. در این مکان از نان‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود که کیفیت بالا و طعم شگفت انگیزی دارد و مشابه آن در کمتر ساندویچ فروشی‌ای یافت می‌شود.

اگر دلتان برای برخی غذاهای اصیل ایرانی مانند کوکو سبزی، کوکو سیب‌زمینی، سالاد الویه، مغز و کتلت تنگ شده است، به شما توصیه می‌کنم که حتما یک بار هم که شده به این ساندویچ فروشی بروید. به شما قول می‌دهم که مشتری دائم آن‌ها می‌شوید. مشتریان امتیاز خوب 4.5 را به این ساندویچ فروشی داده‌اند. این رستوران همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای مشتریان است. برای مسیریابی می‌توانید به نقشه‌ی زیر مراجعه کنید. 

منو ساندویچ هیدرا

آدرس هیدرا ساندویچ

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 1811 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2J8, Canada 6049049494

15. رستوران ایرانی انار

اگر به دنبال یک رستوران ایرانی خوب در ونکوور هستید، پیشنهاد می‌دهم حتما سری به رستوران انار در ریچموند بزنید. این رستوران در یک ساختمان قدیمی قرار دارد و اگرچه بزرگ نیست و تعداد میزهای محدودی دارد، اما محیط گرم و صمیمی‌ای را برای خانواده‌ها و زوج‌ها فراهم می‌کند.

سر آشپز رستوران انار اصالتا اهل شمال ایران است و همان‌طور که می‌دانید زیتون، ترشی و میرزا قاسمی شمال زبان‌زد است. بنابراین شما می‌توانید از غذاهای شمالی به خصوص میرزاقاسمی در ونکوور لذت ببرید. 

مشتریان در سرویس گوگل رویوو امتیاز 4.6 را به رستوران انار داده‌اند. این رستوران همه روزه (به جز دوشنبه‌ها) از ساعت 11:30 صبح تا 8 شب باز است. با توجه به اینکه این رستوران در ریچموند قرار دارد، برای مسیر یابی می‌توانید از نقشه‌ی زیر استفاده کنید. 

آدرس رستوران انار

آدرس شماره تماس
ریچموند 12051 Third Ave, Richmond, BC V7E 3T1, Canada 7788341707

16. رستوران ایرانی صدرا

رستورانی ایرانی ونکوور - صدرا

مطمئنا ایرانیان ونکوور رستوران‌های ایرانی مختلفی را امتحان کرده‌اند. اما اگر تا کنون به رستوران ایرانی صدرا نرفته‌اید، قطعا در اولین تجربه از کیفیت غذاهای این رستوران شگفت زده می‌شوید. کارکنان این رستوران مودب هستند و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند تا رضایت شما را جلب نمایند.

دیزاین این رستوران زیبا و منحصر به فرد است و فضای دنج و دلنشینی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید پس از یک روز سخت کاری همراه با خانواده و یا دوستان از وعده‌ی غذایی خود لذت ببرید. به گفته‌ی برخی از مشتریان برنج و کباب ترشی که در این رستوران سرو می‌شود، در هیچ جای دیگر ونکوور پیدا نمی‌شود. 

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران صدرا را ببینید. 

منوی رستوران ایرانی صدرا ونکوور

به یاد داشته باشید که این رستوران خدمات Curbside pickup را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد و شما می‌توانید پس از رزرو آنلاین غذا، در یک مکان مشخص در نزدیکی رستوران پارک کنید و صبر کنید تا کارکنان غذای شما را تحویل دهند. البته اگر بخواهید، می‌توانید غذا را درب منزل تحویل بگیرید.

مشتریان این رستوران در سرویس گوگل رویوو امتیاز 4.5 را به آن داده‌اند. رستوران صدرا در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 11 صبح تا 10 شب، در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 11:30 صبح تا 10 شب و در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 11:30 صبح تا 10:30 شب باز است. برای مسیریابی و رفتن به این مکان می‌توانید بر روی نقشه‌ی آن کلیک کنید. 

آدرس رستوران صدرا

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 1615 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2J5, Canada 7783401500

17. رستوران ایرانی Chelo Kitchen + Eatery

این رستوران با محیط دنج، زیبا و بزرگی که دارد، مکان مناسبی برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوداگی است. در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی مانند جوجه کباب، کوبیده، شیشلیک، سبزی پلو با ماهی، باقالا پلو با گردن و غیره سرو می‌شود که طعم بی‌نظیری دارند. برای دریافت منوی کامل می‌توانید بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

با کلیک روی عکس می‌توانید منوی با کیفیت‌تر رستوران ایرانی Chelo Kitchen + Eatery را ببینید. 

رستوران ایرانی Chelo Kitchen + Eatery

فضای این رستوران گرم و صمیمی است و کارمندان مودب و کاربلدی دارد. حجم غذا به قدری سخاوتمندانه است که شاید حتی نتوانید بشقابتان را تمام کنید. به عقیده‌ی برخی مشتریان، این بهترین رستوران ایرانی در سواحل شمالی ونکوور است. مشتریان در سرویس گوگل رویوو امتیاز خوب 4.1 را برای این رستوران ثبت کرده‌اند. 

رستوران ایرانی Chelo Kitchen + Eatery

رستوران Chelo Kitchen + Eatery همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 8:30 شب باز است. 

آدرس رستوران Chelo Kitchen + Eatery

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 1078 Marine Dr, North Vancouver, BC V7P 1S5, Canada 6049715414

18. رستوران اکبرجوجه ونکوور

خبر خوب اینکه شعبه‌ی نورث ونکوور اکبرجوجه در خیابان لانزدیل افتتاح شد.

رستوران ایرانی اکبر جوجه در ونکوور

احتمالا همه‌ی شما با این نام آشنا هستید. بیش از 60 سال سال پیش علی اکبر کلبادی به همراه همسرش صنمبر عظیمی قهوه‌خانه‌ای را در گلوگاه دایر کردند و شروع به سرو صبحانه کردند. اما به دلیل استقبال مشتریان، رفته رفته غذاهای دیگری مانند چلو جوجه را به منوی خود اضافه کردند. کیفیت بالای غذا و قیمت منصفانه باعث افزایش مشتریان و همچنین شهرت رستوران شد.

رستوران اکبر جوجه ونکوور

پس از مدتی به دلیل خوشمزه بودن چلو جوجه‌های اکبر آقا، لقب اکبر جوجه بر سر زبان‌ها افتاد. هم اکنون فرزندان و نوه‌های حاج اکبر در شهرهای مختلف ایران شعبه‌های اکبرجوجه را دایر کرده‌اند و الان اکبر جوجه به ونکوور هم آمده است. البته به جز چلو جوجه، سایر غذاهای اصیل ایرانی در شعبه‌های مختلف اکبر جوجه سرو می‌شود. اگرچه عمده‌ی شهرت این رستوران به چلو جوجه‌های خوشمزه‌ایست که با کره‌ی محلی، رب انار و پیاز سرو می‌شود؛ اما به شما توصیه می‌کنم که حتما سایر غذاهای این رستوران را امتحان کنید. در زیر منوی رستوران ایرانی اکبر جوجه در ونکوور را مشاهده می‌کنید. برای دیدن منوی با کیفیت بر روی عکس زیر کلیک کنید.

منوی رستوران ایرانی اکبر جوجه در ونکوور

رستوران اکبر جوجه ونکوور همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از شما می‌باشد. 

آدرس رستوران اکبر جوجه ونکوور

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 1604 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2J3, Canada 6047701010

19. رستوران ایرانی شاندیز (Shishlik Grill House)

یکی دیگر از رستوران های ایرانی خوب در ونکوور، رستوران شاندیز است که در خیابان لانزدیل نورث ونکوور قرار دارد. کیفیت فوق‌العاده‌ی غذا بعلاوه‌ی محیط عالی و دیزاین زیبا این رستوران را از سایر رستوران های ونکوور متمایز می‌کند و باعث می‌شود دوباره به این رستوران برگردید. 

سالمون کبابی و قیمه نثار دو تا از غذاها پر طرفدار ای و واقعا خوش مزه شاندیز هست.

در رستوران شاندیز ونکوور، انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شود. کباب برگ و لقمه‌ی این رستوران طعم بی‌نظیری دارد. اما این غذاها قابل مقایسه با شیشلیک ویژه‌ی شاندیز نیستند. به شما توصیه می‌کنم که حتما شیشلیک ویژه‌ی شاندیز را امتحان کنید. لازم به ذکر است که این رستوران سرویس curbside pickup را به مشتریان ارائه می‌دهد. 

برای مشاهده‌ی منوی رستوران می‌توانید به سایت shishlik.ca مراجعه کنید. این رستوران همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 9:30 شب آماده‌ی پذیرایی از مشتریان است. 

آدرس رستوران شاندیز ونکوور

آدرس شماره تماس
نورث ونکوور 1629 Lonsdale Ave, North Vancouver, BC V7M 2J5, Canada 7783406888

20. رستوران افغانی Afghan Horsemen

افغانستان و ایران از دیرباز با هم در ارتباط بوده‌اند و می‌توان گفت فرهنگ این دو کشور تقریبا شبیه هم است. بنابراین تصمیم گرفتیم در ادامه بهترین رستوران های افغانی ونکوور را به شما معرفی کنیم. رستوران Afghan Horsemen یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های افغانی در ونکوور است که موقعیت مناسبی دارد و دقیقا در ورودی گرنویل آیلند است.

اگر تصمیم دارید ساعاتی را به همراه خانواده در این جزیره بگذرانید، می‌توانید از غذاهای سنتی سرو شده در این رستوران لذت ببرید. دیزاین رستوران به گونه‌ای است که در همان لحظه‌ای که به این رستوران وارد می‌شوید، حس می‌کنید که ونکوور را ترک کرده‌اید و در یک مکان سنتی ایرانی افغانی قرار دارید. مشتریان در سرویس گوگل رویوو امتیاز 4.4 را برای آن ثبت کرده‌اند. 

رستوران Afghan Horsemen شنبه‌ها از 4 عصر تا 9 شب، از روزهای سه شنبه تا پنج شنبه از ساعت 5 عصر تا 10 شب و در روزهای جمعه و شنبه از 5 عصر تا 11 شب آماده‌ی سرویس دهی به شما است و دوشنبه‌ها نیز بسته است. 

اگرچه موقعیت این رستوران سر راست است، اما برای مسیریابی می‌توانید به نقشه‌ی زیر مراجعه کنید. 

آدرس رستوران افغان هورمن

آدرس شماره تماس
خیابان اندرسون 1833 Anderson St #202, Vancouver, BC V6H 4E5, Canada 6048735923

21. رستوران افغانی زرک

رستوران زرک یکی دیگر از رستوران های خوشنام افغانی در ونکوور است که مشتریان امتیاز بسیار خوب 4.7 را در سرویس گوگل رویوو به آن داده‌اند. در این رستوران غذاهای اصیل افغانی و ایرانی سرو می‌شود. طبق نظر بسیاری از مشتریان، رستوران افغانی زرک بهترین مکان برای صرف برانچ (وعده‌ی غذایی بین صبحانه و نهار) است. 

کیفیت فوق‌العاده، قیمت پایین و پرسنل مودب در کنار حجم بالای غذا باعث می‌شود که شما دوباره به این رستوران برگردید. البته به یاد داشته باشید که این مکان در روزهای دو شنبه و سه شنبه بسته است. در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 5 عصر تا 10:30 شب، شنبه‌ها از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و از 5 عصر تا 10:30 شب، و یک شنبه‌ها از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و از 5 عصر تا 10 شب آماده‌ی سرویس‌دهی به مشتریان است. 

آدرس رستوران افغانی زرک

آدرس شماره تماس
خیابان مین استریت 2102 Main St, Vancouver, BC V5T 3C5, Canada 6043183456

22. رستوران ایرانی سبو در ونکوور

فضای گرم و بسیار دوستانه و غذاهای لذیذ و خوشمزه. قطعا اگر بخواهید به یک رستوران بروید، این عوامل نقش مهمی در انتخاب رستوران دارد. رستوران ایرانی سبو در ونکوور علاوه بر فضای گرم و صمیمی و غذاهای خوشمزه، کارکنان کاربلدی دارد که تمام تلاششان کسب رضایت مشتریان است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند کباب کوبیده، كباب برگ، کباب وزیری، کباب سلطانی، کباب چنجه و جوجه کباب سرو می‌شود. با اینکه عمده‌ی شهرت این رستوران به غذاهای سنتی ایرانی آن است، اما پیتزاهای بی‌نظیری نیز دارد. در ضمن انواع ساندویچ‌، پاستا، سالاد و دسر نیز در این رستوران سرو می‌شود. این رستوران در سرویس گوگل رویوو امتیاز بسیار خوب ۴.۷ را دارد و طبق تعریف و تمجیدهای مشتریان، هرچه سفارش دهید، خوشمزه است. توصیه می‌کنم حتما کباب کوبیده و وزیری رستوران سبو در ونکوور را حداقل یک بار امتحان کنید. می‌بینید که مشتری دائمی آن‌ها می‌شوید. 

توجه داشته باشید که پارکینگ در پشت رستوران است و اگر از مسیر درستی بروید، به راحتی می‌توانید ماشین خود را پارک کنید. 

رستوران سبو دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها تعطیل است و در روزهای سه شنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب آماده‌ی پذیرایی از مشتریان است.

آدرس رستوران ایرانی سبو

آدرس شماره تماس
خیابان مین استریت 1455 Main St, North Vancouver, BC V7J 1C9, Canada 6049296226

23. رستوران ایرانی chef ron restaurant & bar در ونکوور

آیا به دنبال رستورانی هستید که غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی مثل حلیم و کله پاچه سرو می‌کند. خبر خوب اینکه شما حتی می‌توانید از طعم لذیذ دلمه در ونکوور لذت ببرید. فقط کافیست یک بار به این رستوران ایرانی در خیابان Denman St سر بزنید. در ضمن می‌توانید علاوه بر این غذاهای اصیل ایرانی، از انواع غذاهای فست فودی و نوشیدنی‌ها لذت ببرید. 

کله پاچه‌های این رستوران بی‌نظیر است و چیزی از کله پاچه‌های ایران کم ندارد. در ضمن با توجه به نظرات مشتریان، یکی از بهترین برگرهای ونکوور در این رستوران سرو می‌شود. فضا و دکوراسیون داخلی آن هم بسیار چشم نواز است. 

این رستوران در سامانه‌ی گوگل رویوو امتیاز بسیار خوب ۴.۷ را دارد که نشان دهنده‌ی کیفیت بالا و خدمات خوب است. 

این رستوران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب، در روزهای جمعه شنبه یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب، و دوشنبه‌ها از ساعت ۱ بعدازظهر تا ۱۰ شب آماده‌ی پذیرایی از مشتریان است.

آدرس رستوران ایرانی chef ron restaurant & bar

آدرس شماره تماس
خیابان Denman St 1037 Denman St, Vancouver, BC V6G 2M4, Canada 6043369994

24. رستوران ایام زمان در ونکوور (Ayam Zaman Restaurant)

اگر به دنبال رستورانی هستید که دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد، کارکنان دوست داشتنی و مودب و غذاهای با کیفیت بالا و بسیار خوشمزه داشته باشد، به شما توصیه می‌کنم که حتما به رستوران ایام زمان ونکوور سر بزنید. این رستوران که در کوکیتلام قرار دارد، حجم غذای بالا در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهد. حجم غذای سرو شده به حدی زیاد است که شاید حتی نتوانید بشقابتان را تمام کنید. در ضمن غذاهای سرو شده در این رستوران حلال هستند و دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. البته بهتر است حتما با مدیریت یا کارکنان رستوران هم این موضوع را بررسی کنید. 

مطمئنم اگر یک بار غذاهای این رستوران را امتحان کنید، دوباره به این رستوران بر می‌گردید. مخصوصا غذاهایی مانند مرغ و شاورما که طعم بی‌نظیری دارند. 

نکته‌ی مهمی که باید بدانید این است اگر به این رستوران بروید، دغدغه‌ی جای پارک ندارید. چونکه می‌توانید ماشین خود را به رایگان پارک کنید. 

رستوران ایام زمان در روزهای جمعه تعطیل است و در روزهای دوشنبه، سه سنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، و در روزهای جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب، و یکشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از شما است.

آدرس رستوران ایام زمان

آدرس شماره تماس
کوکیتلام 1090 Lougheed Hwy. #116, Coquitlam, BC V3K 6G9, Canada 6045442926

25. رستوران ایرانی میراث در ونکوور

خبر خوب اینکه به تازگی رستوران ایرانی میراث در وست ونکوور افتتاح شده است.در طراحی فضای این رستوران دنج به جزئیات توجه زیادی شده است. از نقاشی های دیواری سنتی و زیبای ایرانی گرفته تا نورپردازی خیره کننده تا ست‌های لوازم غذاخوری، همگی چشمان هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کنند.

رستوران ایرانی میراث در ونکوور

سرآشپز این رستوران با دقت بالا برخی از بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را انتخاب کرده است و آن‌ها را به زیبایی هرچه تمام تزئیین می‌کند. برای تهیه‌ی غذاها نیز از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید شب فراموش نشدنی‌ای داشته باشید، به شما توصیه می‌کنم حتما غذاهای سرو شده در این رستوران را امتحان کنید. پشیمان نخواهید شد.

رستوران میراث همه روزه از ساعت 11:30 صبح باز می‌شود و روزهای جمعه، شنبه، و یک شنبه ساعت 10:30 شب و روزهای دو شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ساعت 10 شب بسته می‌شود. 

آدرس رستوران میراث

آدرس شماره تماس
وست ونکوور 1579 Bellevue Ave, West Vancouver, BC V7V 1A6, Canada 6049028085

شما رستوران های ایرانی را ترجیج می‌دهید یا غیر ایرانی؟ آیا غیر از این رستوران ها، غذا خوری های ایرانی خوی دیگری را می شناسید؟ لطفا در قسمت کامنت‌های پایین صفحه نظر ارزشمند خود را با ما و خوانندگان در میان بگذارید.


اگر در مورد مطالب این صفحه توضیحات بیشتری می‌خواهید یا تمایل به هم فکری گرفتن برای خرید یا پیش خرید دارید، می‌توانیم بدون هیچ الزامی، گپ و گفتی داشته باشیم، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما) 

رستوران خاقان Khaghan restaurant که دو شعبه دارد علاوه بر داشتن غذای با کیفیت و فضای خوب، موزیک زنده‌ آن در بسیاری از اوقات ضریب دو چندانی به داشتن یک شب دل نشین می‌دهد..

غذاهای اصیل ایرانی از جمله کبابها، چلو ماهیچه، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، خورشت‌ها و غیره همگی در رستوران خاقان Khaghan restaurant هستند..

هایدای ونکوور Haida sandwich در ابتدای خیابان ۱۵ شرقی لانزدل، پلاک ۱۲۱ بوده، و جای نشستن در داخل و بیرون دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :