معرفی بهترین مراکز خرید ونکوور

  0
 4938

اگر در ونکوور زندگی می‌کنید و یا می‌خواهید به این شهر مهاجرت کنید، قطعا به دنبال این هستید که با بهترین مراکز خرید ونکوور آشنا شوید. با توجه به شهرت این شهر، برندها و فروشگاه‌های مطرح جهانی پای خود را به برترین مراکز خرید ونکوور باز کرده‌اند.

شما می‌توانید به یکی از این مراکز خرید مراجعه کنید و همه‌ی کالاها و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. البته اگر عاشق گشت و گذار و پیاده‌روی باشید، می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را از مراکز خرید مختلف تهیه کنید. 

برای خریدهای روزانه می‌توانید به مراکز Park Royal Shopping Centre و Pacific Centre بروید. در این مراکز، برندهای مشهور ملی و بین‌المللی زیادی فعالیت دارند. پس مطمئن باشید که وسایلی که می‌خرید  کیفیت مطلوبی دارند.

با توجه به اینکه مرکز خرید Park Royal در فضای باز واقع شده است، به شما توصیه می‌کنیم که در روزهای آفتابی به این مکان مراجعه کنید و در روزهای بارانی برای جلوگیری از خیس شدن به پاساژ Pacific Centre که یک مرکز خرید سرپوشیده است بروید. 

اگر تخفیف می‌خواهید، حتما راه خود را به سمت فرودگاه بین‌المللی ونکوور (Vancouver's International Airport) کج کنید و به مرکز خرید McArthurGlen Designer Outlet Vancouver Airport مراجعه کنید. در این مرکز خرید که در فضای باز قرار دارد، کالاهای لوکس و گران قیمت در طول سال با تخفیف ارائه می‌شود. همچنین در این مرکز خرید برای تمام سنین فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد. بنابراین کودکان و افراد سالخورده نیز می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

اگر همراه با خانواده به خرید می‌روید، بهتر است تمام لوازم مورد نیاز خود را از یک مکان بخرید. گرانویل آیلند دقیقا جایی است که می‌توانید تمام خریدهای خود را انجام دهید. در این مکان می‌توانید از مشروبات الکلی گرفته تا جواهرات زیبا را خریداری کنید. 

اگر می‌خواهید از بوتیک‌ها خرید کنید مستقیما به گستاون بروید. این را بدانید که گستاون فقط یک مرکز خرید نیست بلکه جزو یکی از مناطق ونکوور است. در این منطقه تعداد زیادی فروشگاه مد و فشن وجود دارد. در نتیجه در گستاون می‌توانید اجناس منحصر به فردی که در هیچ جای دیگر یافت نمی‌شود، پیدا کنید. پس از خرید می‌توانید به یکی از رستوران‌ها یا کافه‌های منطقه بروید و کمی استراحت کنید. 

در ادامه‌ی این مقاله بر روی بازار ونکوور کانادا متمرکز می‌شویم و بهترین مراکز خرید ونکوور را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین مکان بهترین پاساژهای ونکوور را بر روی نقشه‌ی گوگل برای شما مشخص می‌کنیم. فقط کافیست که بر روی نقشه‌ی گوگل کلیک کنید تا با استفاده از جی پی اس گوشی خود به مکان مورد نظر هدایت شوید. 


دانلود مجله تخصصی سرای ونکوور


آشنایی با 11 مرکز خرید اصلی شهر ونکوور

مرکز خرید پارک رویال (Park Royal Shopping Centre)

مرکز خرید پارک رویال که یکی از برترین مراکز خرید ونکوور بزرگ است، در وست ونکوور است و فاصله‌ی کمی با داون‌تاون دارد. در این مرکز بزرگ تجربه‌ی منحصر به فردی از خرید در فضای باز و بسته کسب خواهید کرد. با توجه به اینکه بیش از 280 فروشگاه و کسب و کار مختلف در این مرکز فعالیت دارند، به احتمال زیاد این مرکز جوابگوی تمام نیازهای شما است.

برندهای معتبر و مشهور جهانی مانند Simons ،lululemon ،Zara ،Sephora ،Anthropologie ،Aritzia و غیره در این مرکز خرید فعالیت دارند و کالاها و اجناس خود را به مردان، زنان و کودکان ارائه می‌دهند. حتی می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید، وسایل خانگی مورد نیاز را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که یکی از شعبه‌های Saks Fifth Avenue Off 5th در این مرکز وجود دارد. پس می‌توانید کالاهای لاکچری و گران قیمت را با تخفیف خریداری کنید. تعدادی غذاخوری و کافه نیز در این مرکز خرید آماده‌ی سرویس‌دهی به خریداران است و شما می‌توانید پس از خرید لوازم مورد نیاز به این مکان‌ها مراجعه کنید و به استراحت و تجدید قوا بپردازید. 

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

مراکز خرید گرانویل آیلند (Granville Island)

گرانویل آیلند که زمانی یک منطقه‌ی صنعتی بود، اکنون به خانه‌ی هنرمندان، رستوران‌ها و سایر مشاغل و خدمات تبدیل شده است. تمام افراد خانواده با سنین مختلف می‌توانند نیازهای خود را در این مرکز تهیه کنند. در این مرکز مغازه‌های جواهر فروشی، آثار هنری، مشروب فروشی، اجاره‌ی قایق، و پوشاک فروشی‌های منحصر به فردی وجود دارد.

پس از اینکه از تمام فروشگاه‌ها دیدن کردید، مستقیما به Public Market بروید. در آنجا می‌توانید به شکم خود صفایی بدهید و سالمون دودی، پنیر دست‌ساز، محصولات تازه و شکلات خریداری کنید. فراموش نکنید که حتما به سالن غذاخوری مراجعه کنید. برای رفتن به گرانویل آیلند که در False Creek واقع است، می‌توانید از قایق یا اتوبوس استفاده کنید. 

مرکز خرید گرانویل آیلند ونکوور

افراد بزرگسال می‌توانند لوازم و تجهیزات متنوعی را در گرانویل آیلند خریداری کنند. در پشت Kid's Market نیز پارکی مخصوص کودکان قرار دارد که آن‌ها را ساعت‌ها مشغول نگاه می‌دارد. اگر در طول هفته به این بازار سر بزنید، با ازدحام کمتری مواجه می‌شوید و تجربه‌ی خرید بهتری کسب می‌کنید. 

دانلود کتاب راهنمای گام به گام خرید خانه در کانادا

خیابان رابسن و آلبرنی (Alberni-Robson)

در خیابان رابسن که از مرکز شهر تا منطقه‌ی West End امتداد دارد، فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد که برندهای مشهوری مانند Zara ،Victoria's Secret ،Forever 21 ،lululemon ،BCBG و Club Monaco را در خود جای داده است. زنان و مردان می‌توانند به مغازه‌های پوشاک فروشی، کفش فروشی، جواهر فروشی بروند و لباس‌ها، کفش‌ها و جواهرات دلخواه خود را خریداری کنند.

البته در این منطقه سوغاتی فروشی‌هایی نیز فعالیت دارند. بنابراین، اگر با اهداف توریستی به ونکوور آمده‌اید، از این مغازه‌ها می‌توانید سوغاتی‌هایی خریداری کنید و به عزیزان خود هدیه دهید. همچنین در منطقه‌ی بین خیابان Burrard Street و Thurlow و در امتداد خیابان Alberni که یک منطقه‌ی لوکس است، فروشگاه‌های مجللی مانند Escada ،Moncler ،Hermes and Rolex و غیره قرار دارند. 

خیابان رابسن یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید ونکوور است. اگر شما برندهای معروفی مانند Aritzia را می‌پسندید، عاشق این منطقه می‌شوید. اگر می‌خواهید در ترافیک ظهر گیر نکنید، حتما خریدهای خود را اول صبح انجام دهید.  

مرکز خرید متروپلیس ات متروتاون (Metropolis at Metrotown)

در ادامه‌ی معرفی بهترین پاساژهای ونکوور، مرکز خرید متروپلیس ات متروتاون را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر به این توضیح اکتفا کنیم که این مرکز خرید بسیار بزرگ است، به خوبی نتوانسته‌ایم بزرگی آن را بیان کنیم. بیش از 375 کسب و کار مختلف در این مرکز خرید عظیم‌الجثه که در برنابی واقع است، فعالیت دارند. قطعا در بین این کسب و کارها، نام‌های مطرح و بزرگی را مشاهده خواهید کرد.

در این مرکز خرید، فروشگاه‌های منحصر به فردی وجود دارد که نمونه آن‌ها را در جای دیگر نمی‌توان یافت. شما می‌توانید پس از خریدهای خود به سالن غذاخوری بروید و غذای مورد علاقه‌ی خود را میل کنید. رفت و آمد از ونکوور به این مرکز خرید به راحتی صورت می‌گیرد. فقط کافیست که سوار اسکای ترین شوید و در ایستگاه Metrotown Station پیاده شوید. اتوبوس‌های زیادی نیز به این ایستگاه می‌روند.

البته اگر بخواهید، خودتان نیز می‌توانید با استفاده از خودروی شخصی به این مکان مراجعه کنید. برای سهولت شما مکان این مرکز خرید را بر روی نقشه‌ی گوگل مپ مشخص کرده‌ایم تا سریع‌تر بتوانید آن را پیدا کنید. 

قطعا هر آنچه نیاز دارید را می‌توانید در این مرکز خرید تهیه کنید. اما به شما توصیه می‌کنم که اگر تاکنون به این مرکز خرید نرفته‌اید، حتما راهنمای آن را مطالعه کنید. در این صورت، فروشگاه مورد نظر خود را سریع‌تر پیدا می‌کنید و در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید. توجه داشته باشید که این مرکز خرید بسیار بزرگ است. بنابراین بهتر است که پیش از مراجعه به آنجا دقیقا برنامه‌ی خود را مشخص کنید. 

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

خیابان ساوث گرانویل (South Granville)

ساوث گرانویل یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ونکوور است که بوتیک‌های لاکچری، گالری‌های هنری گران قیمت، رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های مشهوری مانند Restoration Hardware ،Chapters Indigo ،Free People ،Eileen Fisher ،Williams-Sonoma ،West Elm و Anthropologie را در خود جای داده است.

معمولا بهترین مشاورین املاک در ونکوور به کسانی که سرمایه مناسبی برای خرید ملک دارند این محله را هم پیشنهاد می‌دهند. با توجه به اینکه فروشگاه‌های South Granville نیازهای همه‌ی افراد را برآورده می‌کنند، ازدحام جمعیت در این منطقه بسیار بالا است.

در نظر داشته باشید که گالری‌های هنری این منطقه به قدری زیبا هستند که حتی اگر به دنبال خرید آثار هنری نباشید، با گشت و گذار در منطقه از تماشای آثار هنری موجود در ویترین مغازه‌ها لذت می‌برید. 

مرکز خرید پسیفیک سنتر (Pacific Centre)

Pacific Centre یکی دیگر از بهترین پاساژهای ونکوور است که چندین خیابان را پوشش داده است. در این مرکز سرپوشیده تجربه‌ی خرید منحصر به فردی را به خصوص در روزهای بارانی کسب خواهید کرد. برخی از برندهای مشهور مانند The Gap ،Sephora ،Apple ،Bose ،Coach ،Michael Kors و La Senza و فروشگاه‌های بزرگی مانند The Hudson Bay Company ،Holt Renfrew و Nordstrom در این مرکز خرید قرار دارند.

عملا می‌توانید همه‌ی کالاهای خود را در زیر یک سقف خریداری کنید! هر موقع احساس گرسنگی کردید می‌توانید به غذاخوری بروید و از بین منوی متنوع (از سالاد و سوشی گرفته تا پیتزا و غذاهای ویتنامی) غذای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. رفت و آمد به این مرکز خرید به راحتی صورت می‌گیرد زیرا سامانه‌های حمل و نقل عمومی به این مرکز خرید متصل هستند.

گستاون (Gastown)

گستاون که یکی از مناطق قدیمی ونکوور است، در گذشته مرکز اصلی شهر بود. این نام به افتخار Jack Deighton (ملقب به Gassy) که یک دریانورد بریتانیایی بود بر روی این منطقه نهاده شد. شنیده‌ها حاکی از این است که Gassy Jack در سال 1887 به ونکوور آمد و اولین سالن شهر را تاسیس کرد.

امروزه ونکووری‌ها و بازدیدکنندگان می‌توانند در خیابان‌های سنگ‌فرش شده‌ی گستاون پیاده‌روی کنند و به رستوران‌ها، بارها، کافه‌ها، گالری‌ها و بوتیک‌های منطقه بروند. هنرمندان و طراحان با استعداد ونکوور مانند آهن‌ربا جذب بازار گستاون می‌شوند.

برندهای مجلل جهانی که در هیچ جای دیگر شهر یافت نمی‌شوند نیز در این خیابان حضور دارند. بنابراین اگر می‌خواهید یک کمد لباس یا هر کالای دیگری را خریداری کنید، قطعا از آنچه که در گستاون پیدا می‌کنید، خوشتان می‌آید. 

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

اوک ریج سنتر (Oakridge Centre)

در ادامه‌ی معرفی بازار ونکوور کانادا، مرکز Oakridge Centre را معرفی می‌کنیم که در حوزه‌ی مد و فشن فعال است و در قلب ونکوور قرار دارد. اگر به مد و فشن علاقه دارید و می‌خواهید جدیدترین مد پوشاک را به تن کنید و یا برای یک شخص خاص هدیه‌ای خریداری کنید، قطعا Oakridge Centre بهترین انتخاب است.

مجموعه‌ای از بهترین برندهای دنیا و فروشگاه‌های منحصر به فردی مانند Apple ،Crate & Barrel ،DKNY ،Harry Rosen ،Hudson's Bay ،LEGO ،Stuart Weitzman ،Tiffany & Co و Weekend by Max Mara در این مرکز فعالیت دارند و آن را به مکان اصلی مد و فشن در ونکوور تبدیل کرده‌اند. توجه داشته باشید که این مرکز خرید به سامانه‌ی متروی ونکوور متصل است. بنابراین به راحتی می‌توانید سوار مترو شوید و در ایستگاه مورد نظر پیاده شوید. 

مرکز خرید آسیایی ابردین سنتر (Aberdeen Centre)

مرکز خرید Aberdeen Centre که در قلب ریچموند واقع است، تنها مکان مناسب برای تفریح و خرید است. در این مرکز، علاوه بر خرید لوازم مورد نیاز خود می‌توانید به تفریح و غذا خوردن نیز بپردازید. Aberdeen Centre نخستین مرکز خرید کانادا است که نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

مساحت این مرکز بالغ بر 380,000 فوت مربع است و بیش از 160 فروشگاه را در خود جای داده است. این فروشگاه‌ها جدیدترین مبلمان و لوازم خانگی و مواد غذایی تازه را عرضه می‌کنند. در این مرکز خرید 8 رستوران با خدمات کامل، یک سالن غذاخوری با 800 صندلی، و تنها آب نمای موزیکال شهر قرار دارد. همچنین نمایش‌های جذاب فرهنگی و هنری، جشن‌های فصلی و نمایشگاه‌های موضوعی نیز در این مرکز برگزار می‌شود. 

خیابان مین استریت (Main Street)

بیشتر دوست‌داران مد و فشن برای انجام خریدهای خود به خیابان Main Street می‌روند. البته این خیابان چیزی فراتر از مد و فشن را به افراد عرضه می‌کند. در هر صورت اگر قصد خرید دارید، مستقیما به خیابان 8th Avenue و خیابان King Edward Avenue (که همان خیابان 25th Avenue است) بروید. در نظر داشته باشید که حتی تا خیابان 33rd Avenue نیز فروشگاه‌های جذابی برای خرید وجود دارد.

علت شهرت این منطقه بواسطه وجود بازار اجناس عتیقه است. ضمنا در نظر داشته باشید که وجود سمساری‌ها در این منطقه به شما این امکان را می‌دهد که کالاهای با ارزش دست دوم را خریداری کنید. 

مرکز خرید MCARTHURGLEN DESIGNER OUTLET VANCOUVER AIRPORT

سازمان فرودگاه ونکوور با همکاری شرکت McArthurGlen Group این مرکز خرید را در زمین‌های فرودگاه ونکوور توسعه داده‌اند. شرکت McArthurGlen Group سال‌هاست که در کار توسعه‌ی فروشگاه‌های مد است و به عنوان برترین شرکت اروپا در زمینه‌ی طراحی و مدیریت فروشگاه شناخته می‌شود.

این مرکز خرید معماری منحصر به فردی دارد و در فضای باز قرار دارد و به سبک اروپایی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای میدان‌های لوکس، خیابان‌های پردرخت، مسیرهای پیاده‌روی و آثار هنری متنوعی است. برخی از برندهای معروف مانند Cole Haan ،Coach ،Ted Baker ،Armani ،Maje ،Kate Spade و Sandra در این مرکز خرید فعال هستند.

با مراجعه به این مکان می‌توانید در طول سال تا 70% تخفیف بابت خریدهای خود دریافت کنید. توجه داشته باشید که این فروشگاه به سامانه‌ی مترو متصل است. در نتیجه برای رفت و آمد نیازی به خودرو شخصی خود ندارید. در هر صورت موقعیت این مرکز خرید را بر روی نقشه برای شما مشخص کرده‌ایم تا آسان‌تر آن را پیدا کنید.

به نظر شما نزدیکی به مراکز خرید چقدر اهمیت دارد؟ اندازه خانه تان برایتان مهم‌تر است یا نزدیکی به مراکز خرید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید. 


اگر در مورد مطالب این صفحه توضیحات بیشتری می‌خواهید یا تمایل به هم فکری گرفتن برای خرید یا پیش خرید دارید، می‌توانیم بدون هیچ الزامی، گپ و گفتی داشته باشیم، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما) 

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :