معرفی 9 هتل معروف ونکوور کانادا

  0
 1894

همان‌طور که می‌دنید، ونکوور یکی از زیباترین و بهترین شهرهای دنیا برای زندگی و تفریح است. این شهر سالانه پذیرای تعداد زیادی از مهاجران و همچنین طبیعت‌گردان از سرتاسر جهان است. پس آشنایی با بهترین هتل های ونکوور اهمیت فراوانی برای توریست‌ها دارد.

به همین دلیل در این مقاله سعی می‌کنم شما را با بهترین هتل های ونکوور کانادا آشنا کنم و همچنین فاصله‌ی آن‌ها تا مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و برخی از سازمان‌های مهم را بررسی کنم تا افراد با توجه به اهداف خود از سفر به ونکوور، بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنند. در ادامه با معرفی هتل‌های برتر ونکوور کانادا با من همراه باشید. 

نکته: اگر تقاضا برای اقامت در هتل بالا باشد قیمت اتاق‌ها افزایش می‌یابد و اگر تقاضا پایین باشد، قیمت اتاق‌ها کاهش می‌یابد. در نتیجه نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای هتل‌های مختلف اعلام کرد. اما به شما توصیه می‌کنم که حتما برای اطلاع از قیمت اتاق‌ها به سایت هتل‌ها مراجعه کنید. 

بهترین هتل های ونکوور به همراه امکانات

قبل از معرفی هتل های خوب ونکوور کانادا، بهتر است اندکی درباره‌ی ویژگی‌های یک هتل خوب اطلاعاتی کسب کنید. مهم‌ترین ویژگی برای انتخاب یک هتل، موقعیت مکانی آن است. به عنوان مثال اگر برای یک قرار کاری به ونکوور سفر کرده‌اید، بهتر است در هتلی اقامت کنید که نزدیک محل قرارتان باشد. یا اینکه امکانات کافی برای برگزای جلسات کاری را داشته باشد. دومین ویژگی یک هتل خوب کیفیت بالای خدمات است. کارمندان باید مودب باشند و تلاش کنند تا با ارائه‌ی بهترین خدمات، رضایت شما را کسب کنند. سایر ویژگی‌های یک هتل خوب عبارت‌اند از: اتاق‌های مجهز، نظافت و دسترسی رایگان به اینترنت.

هتل پان پسفیک ونکوور (Pan Pacific Vancouver Hotel)

هنگام معرفی هتل‌های برتر ونکوور کانادا نمی‌توان از نام هتل پان پسیفیک به راحتی گذشت. پان پسفیک یکی از معروف ترین هتل های ونکوور کانادا است که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. با پیاده روی می‌توانید ظرف ده دقیقه به مرکز شهر، گستاون و یا Seawall بروید.

در نزدیکی این هتل اتوبوس‌های توریستی رایگانی وجود دارد که شما را به کوه Grouse Mountain و پل معلق کاپیلانو می‌رساند. لازم به ذکر است که این هتل با ایستگاه Waterfront Station که به فرودگاه YVR متصل می‌شود، فقط دو دقیقه فاصله دارد. اگر بخواهید به یک سفر تفریحی دریایی بروید، ترمینال آن در طبقه‌ی پایین هتل مستقر است و کارکنان این هتل مستقیما چمدان‌های شما را به کشتی منتقل می‌کنند.

ورودی این هتل شبیه یک غار است و در داخل مجموعه یک ستون Totem Pole نصب شده است. ارتفاع بلند سقف و لابی شیشه‌ای بزرگ به این هتل منظره‌ای میلیون دلاری‌ای بخشیده است که چشمان هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند. 

امکانات هتل پسفیک ونکوور

در این هتل یک استخر رو باز وجود دارد که چشم انداز آن شهر زیبای ونکوور، اقیانوس و کوه است. این استخر اوقات دلپذیری را نه تنها برای شما بلکه برای فرزندانتان فراهم می‌کند. در این هتل یک باشگاه ورزشی و یک مجموعه‌ی آب گرم درمانی بزرگ وجود دارد که پذیرای مهمانان است. در لابی هتل نیز مجموعه‌ای از گالری‌ها، جواهرفروشی‌ها و بوتیک‌های مد وجود دارد. در نتیجه خریداران به راحتی می‌توانند اجناسی که می‌خواهند را در مجموعه‌ی هتل تهیه کنند. 

برخی از  امکانات محبوب هتل پان پسفیک عبارت‌اند از: 

  • پارکینگ
  • رستوران
  • خدمات اتاق
  • بار
  • لباسشویی
  • استخر
  • سونا 
  • مجموعه‌ی آب گرم درمانی
  • اینترنت وای فای
  • مرکز ورزشی
  • اتاق بخار/ حمام

در هتل پن پسفیک برای صرف صبحانه هزینه‌ی جداگانه‌ای از شما دریافت می‌شود اما استفاده از اینترنت وای فای رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اتاق‌ها و نحوه‌ی رزرو به آدرس panpacific.com مراجعه نمایید. 

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

هتل فور سیزن ونکوور (Four Seasons Vancouver Hotel)

یکی دیگر از معروف ترین هتل های ونکوور کانادا که در این مقاله قصد معرفی آن را دارم، هتل فور سیزن ونکوور است. این هتل لوکس پنج ستاره جزو هتل های گران شهر ونکوور است که در مرکز شهر، در روبروی گالری هنری اصلی ونکوور و ایستگاه City Centre Canada Line قرار دارد. در نتیجه مهمانان این هتل به راحتی می‌توانند خود را به فرودگاه YVR برسانند. در گوشه و کنار ساختمان می‌توانید آثار هنری آسیایی را مشاهده کنید.


مشاوره از  بهترین مشاورین املاک در کانادا برای خرید انواع ملک


هتل معروف فور سیزن ونکوور

امکانات فور سیزن ونکوور

در بخش پایینی فور سیزن ونکوور یک مرکز خرید شیک و مجلل وجود دارد که مهمانان هتل می‌توانند خریدهای خود را در آنجا انجام دهند. همچنین رستوران غذاهای دریایی YEW که در این هتل مستقر است، به بهترین نحو از مهمانان پذیرایی می‌کند. 

در این هتل یک استخر وجود دارد که مهمانان می‌توانند در آن شنا کنند. فور سیزن ونکوور تنها هتل این شهر است که اتاق‌های آن مستقیما به استخر دسترسی دارد. شما می‌توانید در کنار استخر و یا فضای سبز هتل از میوه‌های تازه و چای و قهوه‌ی رایگان لذت ببرید. ورزشکاران نیز می‌توانند در باشگاه Club Four تمرینات ورزشی خود را ادامه دهند. در این باشگاه تجهیزات ورزشی مدرنی برای تمرین وجود دارد. مجموعه‌ی ماساژ RedCedar نیز خدمات درمانی منحصر به فردی ارائه می‌دهد.

کارکنان بسیار مودب هستند و رفتار دوستانه‌ای با مهمانان دارند. این افراد اطلاعات بسیاری درباره‌ی شهر ونکوور دارند و شما را به بهترین نحو راهنمایی می‌کنند. 

برخی از امکانات محبوب این هتل عبارت‌اند از: 

  • پارکینگ
  • رستوران
  • خدمات اتاق
  • بار
  • لباس‌شویی
  • استخر
  • سونا
  • مجموعه آب گرم درمانی
  • اینترنت وای فای
  • مرکز ورزشی و تناسب اندام
  • باشگاه کودکان
  • اتاق بخار/ حمام

در این هتل هزینه‌ی صبحانه به صورت جداگانه از شما دریافت می‌شود اما استفاده از اینترنت وای فای رایگان است. با توجه به اینکه قیمت اتاق‌ها در فصل‌های مختلف تفاوت دارد، حتما برای اطلاع از آن و رزرو اتاق به نشانی fourseasons.com مراجعه کنید. 

نکته: در حال حاضر هتل فور سیزن ونکوور بسته است و احتمالا در آینده با نام جدیدی به فعالیت‌های خود ادامه دهد. 

دانلود کتاب راهنمای گام به گام خرید خانه در کانادا

هتل کاست هاربر ونکوور (Coast Harbour Vancouver Hotel)

در ادامه‌ی معرفی هتل‌های برتر ونکوور کانادا هتل کاست کول هاربر (COAST COAL HARBOUR HOTEL) را به شما معرفی می‌کنم. این هتل دقیقا در مرکز شهر ونکوور و در نزدیکی استنلی پارک قرار دارد. مهمانان این هتل به منطقه‌ی گستاون، مراکز خرید مشهور در خیابان Robson Street، و سایر جاذبه‌های این شهر دسترسی دارند. نزدیکی این هتل به مرکز Vancouver Convention Centre آن را به گزینه‌ی مناسبی برای اقامت هنگام مسافرت‌های کاری تبدیل کرده است. 

هتل معروف کاست کول هاربر ونکوور

امکانات کاست هاربر ونکوور

اتاق‌های این هتل دارای پنجره‌های کف تا سقف، توالت فرنگی الکتریکی، تلویزیون‌های صفحه تخت 55 اینچی و اوریگامی‌های مخصوصی (به منظور خوش‌آمدگویی) است. در این هتل از اوریگامی‌ها به عنوان نمادی برای مهمان‌نوازی استفاده می‌شود.

دراتاق‌های این هتل اینترنت وای فای به صورت رایگان عرضه می‌شود. همچنین مهمانان به مرکز تناسب اندام، جکوزی و استخر دسترسی دارند. در ضمن رستوران Prestons Restaurant + Lounge که در این هتل قرار دارد، فضای مناسبی برای نوشیدن و غذا خوردن برای مهمانان فراهم می‌کند. 

اگر قصد دارید یک مراسم عروسی، جلسه، یا هر ضیافت دیگری را برگزار کنید، این را بدانید که هتل کاست کول هاربر بیش از 8000 فوت مربع فضای مناسب برای برگزاری جلسه‌ها و یک سالن رقص زیبا دارد. در نتیجه شما می‌توانید مناسبت‌های مختلف را در این هتل برگزار کنید. 

برخی از امکانات محبوب این هتل عبارت‌اند از: 

  • پارکینگ
  • رستوران
  • خدمات اتاق
  • بار
  • لباس‌شویی
  • استخر
  • اینترنت وای فای
  • مرکز ورزشی

با توجه به اینکه قیمت هتل‌ها در زمان‌های مختلف سال متفاوت است، نمی‌توانم یک قیمت ثابت را به شما معرفی کنم. لطفا به منظور کسب اطلاع از قیمت اتاق‌های هتل و رزرو آن به وب سایت coasthotels.com مراجعه کنید. 

هتل روزوود گئورجیا ونکوور (Rosewood Georgia Vancouver Hotel)

در ادامه‌ی معرفی بهترین هتل های مرکز شهر ونکوور کانادا هتل روزوود گئورجیا ونکوور را مورد بررسی قرار می‌دهم. این هتل پس از بازگشایی در سال 1927، به یکی از افسانه‌های ونکوور تبدیل شد؛ زیرا امکانات تجملی‌ای داشت که تا آن زمان در شهر جوان ونکوور و ساحل غربی کانادا وجود نداشت.

نام این هتل پس از بازسازی کامل و بازگشایی در سال 2011 به Rosewood Hotel Georgia تغییر یافت و با اضافه شدن امکانات رفاهی بیشتر و ارائه‌ی خدمات بی عیب و نقص به عظمت سابق خود برگشت. هتل Rosewood Hotel Georgia یکی از هتل های گران شهر ونکوور است که در قلب مرکز شهر و روبروی گالری هنری، نزدیک به فروشگاه بزرگ Nordstrom قرار دارد و فاصله‌ی آن تا ایستگاه مترو فقط 1 دقیقه است. این ایستگاه مترو نیز مسافران را در مدت 25 دقیقه به فرودگاه YVR می‌رساند. 

هتل معروف روزوود گئورجیا ونکوور

امکانات روزوود گئورجیا ونکوور

در هتل روزوود گئورجیا اتاق بخار و یا سونا وجود ندارد. اما در نظر داشته باشید که این هتل جزو میراث تاریخی کانادا محسوب می‌شود. زیبایی آرت دکو و معماری بی‌نظیر این هتل حس هیجان انگیزی برای ورود به آن ایجاد می‌کند. حتما به منظور درمان چین و چروک پوست خود Vancouver Signature Sensation را به همراه دوش ویشی و روغن‌های ضروری امتحان کنید (البته برای این کار باید حدود 190 دلار اضافه پرداخت کنید).

شما می‌توانید از امکانات ورزشی این هتل که شامل یک مرکز پرورش اندام با جدیدترین تجهیزات ورزشی و همچنین فضایی جداگانه برای یوگا است، استفاده کنید. لازم به ذکر است که در این هتل یک استخر آب شور وجود دارد که کف آن درخشان است و رنگ‌های مختلفی را انعکاس می‌دهد و زیبایی بی‌نظیری به آن می‌بخشد. در این هتل به سلامت مهمانان ورزشکار اهمیت داده می‌شود و در سالن‌های ورزشی آن میوه‌های تازه سرو می‌شود. 

در هتل روزوود گئورجیا ونکوور خدمات حمل و نقل به مرکز شهر به مهمانان ارائه می‌شود. در صورت درخواست، رانندگان هتل شما را با استفاده از ماشین‌های بنتلی و مرسدس به نقاط مختلف شهر می‌رسانند. کارکنان این هتل خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند و می‌توانند تمام برنامه‌های شما را سازماندهی کنند.

به عنوان مثال آن‌ها می‌توانند بلیط نمایش‌های مختلف را که به سختی به دست می‌آید برای شما تهیه کنند. این افراد تمام تلاش خود را می‌کنند تا اقامت شما به یک تجربه‌ی خاص و فراموش نشدنی تبدیل شود. 

برخی از امکانات محبوب این هتل عبارت‌اند از: 

  • پارکینگ
  • رستوران
  • بار
  • لباس‌شویی
  • خدمات اتاق
  • استخر
  • مجموعه‌ی آب گرم درمانی
  • اینترنت وای فای
  • مرکز ورزشی

هزینه‌ی صبحانه و اینترنت در این هتل رایگان است. اما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی قیمت اتاق‌ها و رزرو آن‌ها به وب سایت rosewoodhotels.com مراجعه کنید.

هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور (Executive Vintage Park Vancouver Hotel)

هتل Executive Vintage Park جزو معروف ترین هتل های ونکوور کانادا است که در یکی از بهترین محله‌های مرکز شهر مستقر است. فاصله‌ی این هتل تا مناطق Granville ،Robson Street جزیره‌ی Granville Island و جاده‌ی زیبای Seawall فقط چند دقیقه است.

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

امکانات اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای مبلمان درجه یک و فهرست بلندبالایی از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت HD، اینترنت وای فای رایگان، قهوه‌ساز Keurig رایگان، یخچال‌های پر از نوشیدنی و غیره است. در پشت بام این هتل جکوزی و یک فضای آفتاب‌گیر شیک وجود دارد که مشرف به شهر است. در این هتل حتی اتاق‌های بسیار بزرگ و مجللی وجود دارد که دارای آشپزخانه، شیشه‌های کف تا سقف، و اتاق‌های نشیمن است.

برخی از امکانات این هتل که به صورت رایگان ارائه می‌شود، عبارت‌اند از: 

  • دستگاه‌های قهوه ساز Keurig در اتاق‌ها و سویت‌های هتل
  • مجموعه دستگاه‌های اسپرسو Keurig 
  • یک بطری آب چشمه که روزانه پر می‌شود
  • اجاره دوچرخه برای بازدید از مناطق مختلف شهر  
  • مرکز تناسب اندام مشرف به شهر 
  • ضیافت نوشیدن شراب از دوشنبه تا شنبه (به استثنای روزهای تعطیل) 
  • سفر به مناطق مختلف شهر توسط رانندگان با ماشین BMW X5 (در صورت در دسترس بودن)

به منظور آشنایی با قیمت اتاق‌ها و رزرو به آدرس این هتل به نشانی vancouverdowntownhotel.net مراجعه کنید. 

هتل شانگری لا ونکوور (Shangri-La Vancouver)

ساختمان با شکوه شانگری لا بلندترین برج ونکوور با ارتفاع 700 فوت است. شانگری لا که جزو هتل های گران ونکوور است، در مرکز شهر قرار دارد و بارها، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در اطراف آن مستقر است. این هتل در نزدیکی بهترین مناطق خرید ونکوور قرار دارد و فاصله‌ی آن با فروشگاه‌های Tiffany و Prada فقط چند قدم است. در نتیجه مهمانان می‌توانند به راحتی و در زمان اندکی خریدهای خود را انجام دهند.

البته با وجود اینکه شانگری لا در مرکز شهر قرار دارد، اما از طبیعت دور نیست و در صورت پیاده‌روی فاصله‌ی آن با پارک‌های Harbour Green Park و مسیر seawall فقط 10 دقیقه است. در ضمن فاصله‌ی هتل با ایستگاه The City Centre Canada Line station که به فرودگاه YVR متصل می‌شود، فقط 7 دقیقه است. یعنی مهمانان به راحتی به فرودگاه دسترسی دارند.

هتل شانگری لا با راهنمایی‌های یک استاد فنگ شویی ساخته شده است و راهبان تمام بخش‌های آن را (از پشت بام گرفته تا پی‌های آن) برکت داده‌اند. فرهنگ آسیایی‌ها در تمام نقاط هتل شانگری لا منعکس شده است. به عنوان مثال، یقه‌ی پیراهن کارکنان هتل همانند آسیایی‌ها است. همچنین در این هتل طبقه‌ی چهارم و سیزدهم وجود ندارد ( زیرا در فرهنگ چینی شماره‌ی 4 و در فرهنگ مردمان آمریکای شمالی شماره‌ی 13 به عنوان اعداد نحس شناخته می‌شوند).  

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

امکانات شانگری لا ونکوور

کارکنان این هتل یکی از بهترین‌های سطح شهر هستند. این افراد به راحتی میز مخصوص سرآشپز را برای شما رزرو می‌کنند. همچنین بلیط نمایش‌هایی را که به سختی به دست می‌آید برای شما تهیه می‌کنند. اتاق‌های سلامت این هتل دارای جکوزی، اتاق بخار، محل استراحت و اتاقک تعویض لباس است. در هتل شانگری لا یک باشگاه ورزشی شبانه روزی مجهزی وجود دارد که شامل باشگاه‌های یوگا و پیلاتس است.

برخی از امکانات محبوب این هتل عبارت‌اند از: 

  • پارکینگ
  • رستوران
  • بار
  • لباس‌شویی
  • خدمات اتاق 
  • استخر
  • سونا
  • مجموعه‌ی آب گرم درمانی
  • اینترنت وای فای
  • مرکز ورزشی 
  • اتاق بخار/ حمام

در هتل شانگری لا صبحانه و استفاده از اینترنت وای فای رایگان است. لطفا برای کسب اطلاع از قیمت اتاق‌ها و نحوه‌ی رزرو به وب سایت shangri-la.com مراجعه کنید. 

هتل آتریوم این ونکوور (Atrium Inn Vancouver)

یکی از هتل های اقتصادی شهر ونکوور، آتریوم این است که قیمت اتاق‌های آن نسبت به بسیاری از هتل‌های معرفی شده کمتر است. این بوتیک هتل که با مرکز شهر ونکوور فقط چند دقیقه فاصله دارد، در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های ونکوور مانند استنلی پارک و Pacific Coliseum قرار دارد. در نتیجه به راحتی می‌توانید از استنلی پارک و یا سایر جاذبه‌های شهر بازدید کنید.

شرکت Rogers Sugar، آژانس ECOMM، دانشگاه BCIT و سایر شرکت‌ها در نزدیکی این هتل مستقر هستند. با توجه به اینکه این هتل در نزدیکی بزرگراه Trans Canada Highway 1 قرار دارد، دسترسی شما به جلسه‌های کاری به راحتی صورت می‌گیرد.

هتل معروف آتریوم این ونکوور

امکانات آتریوم این ونکوور

ورود حیوانات خانگی به این هتل نه تنها هیچ منعی ندارد، بلکه امکاناتی برای نگهداری از آن‌ها در هتل موجود است. در ضمن در این هتل انواع اتاق‌های مختلف از یک تخته و دو تخته گرفته تا اتاق‌های king suite موجود است. در این هتل اتاق‌هایی مخصوص برگزاری جلسه نیز وجود دارد که می‌توانید جلسه‌های خود را با استفاده تجهیزات A/V با موفقیت برگزار کنید.

در هتل آتریوم این ونکوور سرویس اینترنت بی‌سیم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کنید. سپس به اتاق خود برگردید و شب را در آنجا استراحت کنید و در نهایت روز خود را با یک صبحانه‌ی رایگان شروع کنید. 

برخی از امکانات محبوب این هتل عبارت‌اند از:  

  • پارکینگ رایگان
  • مرکز ورزشی
  • سونا
  • رستوران
  • لباس‌شویی
  • اینترنت
  • آب گرم

به منظور کسب اطلاع از قیمت اتاق‌ها و رزرو به آدرس این هتل به نشانی atriuminn.ca مراجعه کنید. 

هتل حیات ریجنسی ونکوور (Hyatt Regency Vancouver)

هتل حیات ریجنسی ونکوور جزو معروف ترین هتل های ونکوور کانادا است که در قلب مرکز شهر قرار دارد و 644 اتاق با چشم‌انداز شهر دارد. این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید مشهور (مانند CF Pacific Centre) و جاذبه‌های اصلی ونکوور (مانند خیابان Robson Street و گالری هنری ونکوور) قرار دارد. در ضمن استادیوم چند منظوره‌ی BC Place در اطراف آن است.

فاصله‌ی هتل حیات ریجنسی با سیتی‌سنتر 30 دقیقه و با مرکز شهر فقط چند دقیقه است و در صورت پیاده‌روی می‌توانید فقط ظرف 5 دقیقه از هتل به ایستگاه متروی Burrard برسید.

هتل معروف حیات ریجنسی ونکوور

امکانات حیات ریجنسی ونکوور

در اتاق‌های لاکچری هتل حیات ریجنسی حسگر دود، وسایل لازم برای درست کردن چای و قهوه، اتو، یخچال، کتری الکتریکی، تشک و لحاف پر دار موجود است. در این هتل هر روز برای مهمانان صبحانه سرو می‌شود. در ضمن رستوران Mosaic Grille در این هتل قرار دارد و بهترین گزینه برای دوست‌داران غذاهای آمریکایی است. در بخش بار این هتل انواع نوشیدنی‌ها و قهوه‌ی تازه سرو می‌شود.

در هتل حیات ریجنسی ونکوور یک استخر و یک مجموعه‌ی آب گرم درمانی وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها باید جداگانه هزینه‌ای پرداخت کنید. مهمانان می‌توانند از مجموعه‌ی ورزشی این هتل استفاده کنند و یا در کنار استخر آب گرم روباز استراحت کنند. در این مجموعه‌ی ورزشی یک سالن بدنسازی با تجهیزات کامل نیز وجود دارد. 

برخی از امکانات محبوب این هتل عبارت‌اند از: 

  • استخر
  • بار
  • جکوزی
  • کافی شاپ
  • لباس‌شویی
  • مرکز ورزشی
  • خدمات اتاق
  • اینترنت رایگان
  • ورود مجاز حیوانات خانگی
  • رستوران
  • پارکینگ

برای کسب اطلاع از قیمت اتاق‌ها و رزرو به سایت هتل به آدرس hyatt.com مراجعه کنید. 

هتل بارکلی (Barclay Hotel)

هدف از ارائه‌ی این مقاله آشنایی با بهترین هتل های ونکوور کانادا است. اما این را در نظر داشته باشید شاید برای برخی افراد هتل های اقتصادی شهر ونکوور مناسب‌ترین گزینه برای اقامت باشد. هتل بارکلی یکی از هتل های اقتصادی شهر ونکوور است که تا حد امکان تجربه‌ی آرمش بخش و لذت بخشی را به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که افراد زیادی هر سال دوباره این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.  

با توجه به قیمت کمتر و نزدیکی به مشهورترین جاذبه‌های دیدنی ونکوور مانند خیابان Robson Street و ساختمان Marine Building، این هتل یک اقامتگاه عالی برای گردشگران است.

اگر زمان کافی داشته باشید می‌توانید به صورت پیاده از استنلی پارک، آکواریوم ونکوور، جزیره‌ی Granville Island و سایر جاذبه‌های محبوب این شهر بازدید کنید. این هتل بهترین‌های ونکوور را در دسترس شما قرار می‌دهد و اقامت شما را آرامش‌بخش و لذت‌بخش می‌سازد.

امکانات هتل بارکلی

در اتاق‌های این هتل یک تلویزیون صفحه تخت، یخچال و دستگاه تهویه‌ی مطبوع قرار دارد و دسترسی مهمانان به اینترنت وای فای رایگان است. به منظور آسایش بیشتر مسافران بین‌المللی در این هتل یک صرافی قرار دارد. در نتیجه مهمانان به راحتی می‌توانند پول خود را به دلار کانادا تبدیل کنند.

در اطراف هتل بارکلی تعدادی پارکینگ وجود دارد که مهمانان می‌توانند خودروهای خود را در آنجا پارک کنند. در ضمن رستوران‌هایی مانند Tacofino ،Cuchillo و Las Margaritas در نزدیکی هتل بارکلی هستند. بنابراین لازم نیست نگران تهیه‌ی وعده‌ی غذایی خود باشید. 

با توجه به اینکه این هتل جزو هتل های اقتصادی ونکوور است، امکاناتی که به شما ارائه می‌دهد نسبت به سایر هتل‌هایی که معرفی کردم کمتر است. به منظور اطلاع از قیمت‌ها و رزرو اتاق به سایت هتل بارکلی به نشانی barclayhotel.ca مراجعه کنید. 

در این مقاله برخی از هتل های خوب ونکوور کانادا را به شما معرفی کردم. به شما توصیه می‌کنم که برای انتخاب هتل حتما به معیارهای مختلف مانند موقعیت، امکانات و هزینه توجه کنید. بهترین هتل لزوما گران‌ترین هتل نیست.

شما هتل را ترجیح می‌دهید یا Airbnb؟ ترجیح می‌دهید هتل شما مرکز شهر باشد یا نزدیکی به ایستگاه مترو برای شما کافی است؟ لطفا در قسمت کامنت‌های پایین صفحه نظر ارزشمند خود را با ما و خوانندگان در میان بگذارید.


اگر در مورد مطالب این صفحه توضیحات بیشتری می‌خواهید یا تمایل به هم فکری گرفتن برای خرید یا پیش خرید دارید ، می‌توانیم بدون هیچ الزامی، گپ و گفتی داشته باشیم، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما)

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :