معرفی دانشگاه های شهر ونکوور کانادا

  2
 4835

کدام دانشگاه بهتر است؟ در ونکوور چند دانشگاه داریم؟ آیا این دانشگاه ها معتبر هستند؟

دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور

به احتمال زیاد خود شما اطلاعات و آگاهی زیادی از دانشگاه های کانادا دارید و ما اینجا فقط سعی می‌کنیم با توضیح کامل این دانشگاه‌ها به شکل کامل و در یک صفحه به دانسته‌های شما اضافه کنیم. دانشجویان بین‌المللی‌ای که به دنبال دریافت مدرک تحصیلی در ونکوور هستند، می‌توانند در میان تنوع بسیار زیاد رشته‌ها و برنامه‌های تحصیلی یکی را انتخاب کنند و مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای خود را از یکی از موسسه‌ها و دانشگاه های شهر ونکوور کانادا دریافت کنند.

برخی از دانشگاه‌ها نیز دوره‌هایی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. در نتیجه دانشجویانی که آموزش از راه دور را می‌پسندند می‌توانند مدرک تحصیلی خود را در برخی از رشته‌ها به صورت آنلاین دریافت کنند. 

توجه داشته باشید که هزینه‌های تحصیل در دانشگاه های ونکوور شاید برای دانشجویان بین‌المللی بالا باشد. اما دانشجویانی که به کمک مالی نیاز دارند می‌توانند درخواست اسکالرشیپ بدهند تا بتوانند تحصیلات عالی را با قیمت پایین‌تری تمام کنند.

در برخی از بهترین دانشگاه های ونکوور ویزای دانشجویی و محل اسکان برای دانشجویان فراهم می‌شود. در ضمن در برخی از این دانشگاه‌ها برنامه‌هایی مخصوص تبادل دانشجو با دانشگاه‌های خارجی وجود دارد تا علاوه بر ارتقای سطح زبان دانشجویان، فرصتی برای آشنایی با سایر فرهنگ‌ها در سرتاسر جهان فراهم شود. در ادامه بهترین دانشگاه های ونکوور را به شما معرفی می‌کنیم. 

لیست دانشگاه های ونکوور کانادا (گروه ممتاز)

دانشگاه بریتیش کلمبیا 

دانشگاه بریتیش کلمبیا بهترین دانشگاه دولتی ونکوور است که در نزدیکی ساحل جنوب غربی این شهر قرار دارد و فاصله‌ی آن تا مرکز شهر فقط 20 دقیقه است. این دانشگاه همواره جزو مراکز برتر آموزشی در کانادا و جهان بوده است و دامنه‌ی وسیعی از رشته‌های تحصیلی را در مقاطع مختلف ارائه می‌دهد.

دیدگاه کارآفرینی این دانشگاه به دانشجویان، کارکنان و اساتید اجازه می‌دهد که تحقیقات گوناگونی را هدایت کنند و راه‌های جدیدی برای آموزش و یادگیری پیدا کنند. در دانشگاه UBC به تفکرات جسورانه فرصت داده می‌شود تا به ایده‌هایی تبدیل شوند که می‌تواند جهان را تغییر دهند.

دانشگاه بریتیش کلمبیا

اگر شما و افراد خانواده به دنبال تحصیل در دانشگاه پزشکی ونکوور، دانشگاه مهندسی ونکوور و یا دانشگاه حقوق ونکوور هستید، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌های شما دانشگاه بریتیش کلمبیا ست.

دانشگاه UBC دو پردیس اصلی در ونکوور و Kelowna (در دره Okanagan Valley) دارد. همچنین مرکز آموزشی UBC Robson Square در مرکز شهر ونکوور فعالیت دارد و مرکز رسانه‌های دیجیتال دانشگاه بریتیش کلمبیا در پردیس Great Northern Way در Mount Pleasant واقع شده است. 

این دانشگاه به دانشجویان دانشکده‌ی پزشکی در 75 مرکز درمانی در سراسر بریتیش کلمبیا آموزش بالینی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دفتر Asia Pacific Regional Offce این دانشگاه در هنگ‌کنگ و دفتر Liaison Offce در دهلی نو مشارکت‌های آموزشی و پژوهشی را تسهیل می‌بخشد و از اشتغال فارغ‌التحصیلان حمایت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دانشگاه به سایت آن به نشانی ubc.ca مراجعه نمایید. 

کالج Langara College

کالج لانگارا در جنوب مرکز شهر ونکوور قرار دارد. این کالج که جزو دانشگاه های دولتی ونکوور به حساب می‌آید با مرکز شهر ونکوور فقط 20 دقیقه فاصله دارد. امروزه این کالج یکی از موسسه‌های پیشرو در زمینه‌ی آموزش در ونکوور است که تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات به منظور ورود به بازار کار را به دانشجویان ارائه می‌دهد. این کالج همچنین سالانه برنامه‌ها و کورس‌های Continuing Studies را به بیش از 21,000 دانشجو ارائه می‌دهد. 

کالج لانگارا در سال 1965 افتتاح شد و در ابتدا زیر مجموعه‌ی کالج Vancouver Community College بود. پردیس این کالج در خیابان West 49th Avenue در سال 1970 افتتاح شد. در نتیجه با توجه به دسترسی آسان به انتخاب اول بسیاری از دانشجویان تبدیل شد.

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

کالج لانگارا در یکم آوریل 1994 تحت قانون Provincial College and Institute Act به عنوان یک کالج دولتی مستقل شناخته شد. این کالج با نام خانه‌ی آموزش شناخته می‌شود. این اسم توسط بومیان Musqueam بر روی آن نهاده شده است. کالج لانگارا در زمین‌های واگذار نشده‌ی این بومیان قرار دارد. 

پردیس Langara College Continuing Studies در سال 1997 تاسیس شد. انجمن LERN در سال 2002 این پردیس را به عنوان یکی از موسسه‌های آموزشی برتر معرفی کرد. این پردیس همچنان به رشد و موفقیت خود ادامه می‌دهد. همچنین با داشتن یک مشاور املاک خوب در ونکوور می‌توانید خانه های خوب هم برای زندگی در اطراف آن پیدا کنید.

در این کالج می‌توانید در رشته‌های مختلف هنر، علوم انسانی، علوم طبیعی، تجارت و سلامت تحصیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس این کالج به نشانی langara.ca مراجعه کنید. 

دانشگاه Simon Fraser

دانشگاه سایمون فریزر یکی از دانشگاه های دولتی ونکوور است که در 20 سال گذشته همواره جزو 20 دانشگاه جامع برتر کانادا بوده است. این دانشگاه پردیس‌هایی در مرکز شهر ونکوور، Burnaby و Surrey دارد و بیش از 24,000 دانشجو دارد.

در دانشگاه SFU بیش از 100 برنامه‌ی تحصیلی در مقطع کارشناسی و بیش از 45 برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان ارائه می‌شود. معماری این دانشگاه به قدری زیبا و چشم نواز است که در چندین فیلم به نمایش در آمده است.  

مراکز تحصیلی و دانشگاهی شهر ونکوور کانادا

پردیس این دانشگاه در ونکوور از هشت دانشکده‌ی ارتباطات هنر و فن‌آوری، آموزش، تجارت، علوم کاربردی، محیط زیست، هنر و علوم اجتماعی، علوم بهداشت و علوم تشکیل شده است. ماموریت دانشگاه سایمون فریزر این است که فعال باشد و با جامعه در ارتباط باشد. این دانشگاه در نظر دارد با ادغام آموزش نوآورانه و تحقیقات پیشرفته مشارکت بیشتری در جامعه داشته باشد.

اگر می‌خواهید در دانشگاه مهندسی ونکوور ادامه تحصیل دهید حتما به رشته‌های مهندسی ارائه شده در دانشگاه سایمون فریز توجه کنید. در این دانشگاه برخی از رشته‌های مهندسی مانند مهندسی برق، کامپیوتر و پزشکی ارائه می‌شود.  

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این دانشگاه به نشانی sfu.ca مراجعه کنید. 

دانلود کتاب راهنمای گام به گام خرید خانه در کانادا

لیست دانشگاه های ونکوور کانادا (گروه خوب)

دانشگاه کاپیلانو

دانشگاه کاپیلانو جزو دانشگاه های دولتی ونکوور است که در نورث ونکوور قرار دارد و تقریبا 20 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. در دانشگاه کاپیلانو رشته‌هایی مانند تجارت، آموزش و موسیقی درمانی در مقطع کارشناسی تدرسی می‌شود.

البته دانشگاه کاپیلانو دوره‌های آموزشی‌ای دارد که مناسب افرادی است که تحصیلات کارشناسی را با موفقیت گذرانده‌اند. این دانشگاه در زمینه‌ی موسیقی سرآمد است. اما در نظر داشته باشید که اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه مهندسی ونکوور یا دانشگاه حقوق ونکوور هستید، می‌توانید از دوره‌های تحصیلی این دانشگاه نهایت استفاده را ببرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این دانشگاه به آدرس capilanou.ca مراجعه نمایید. 

دانشگاه Emily Carr University of Art + Design

دانشگاه Emily Carr University of Art + Design اولین موسسه‌ای بود که با هدف آموزش هنر و طراحی در کانادا تاسیس شد. این دانشگاه دولتی پردیس جدید خود را در سال 2017 در خیابان Great Northern Way افتتاح کرد.

این دانشگاه به دلیل ارائه‌ی دوره‌های خلاقانه‌ی طراحی و هنر در دنیا زبانزد است. این نام به افتخار مشهورترین نقاش کانادا بر روی دانشگاه نهاده شده است. در میان فارغ التحصیلان مشهور این دانشگاه نام نویسنده‌ی پر فروش و فعال در زمینه‌ی هنر داگلاس کاپلاند مشاهده می‌شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این دانشگاه به نشانی ecuad.ca مراجعه کنید. 

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

کالج کلمبیا

کالج کلمبیا جزو دانشگاه های خصوصی ونکوور است. این کالج قدیمی‌ترین کالج خصوصی بین‌المللی در کانادا است که در قلب مرکز شهر ونکوور قرار دارد و دوره‌های انتقال به دانشگاه و کاردانی را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

برخی از افراد پس از اتمام تحصیلات دبیرستان شرایط لازم برای ادامه تحصیل در دانشگاه را ندارند. دوره‌های انتقال به دانشگاه به این منظور طراحی شده است تا این دسته از دانشجویان با اتمام دوره‌ها شرایط ورود به دانشگاه را کسب کنند. البته در این کالج، دوره‌های آماده سازی زبان انگلیسی نیز ارائه می‌شود. بنابراین دانشجویان بین‌المللی می‌توانند با استفاده از این دوره‌ها زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

کالج کلمبیا در مقطع کاردانی رشته‌های ریاضیات، هنرهای عمومی، مدیریت بازرگانی، ارتباطات همگانی، علوم سیاسی، اقتصاد، علوم کامپیوتر و علوم عمومی را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کالج به نشانی ccis.edu مراجعه کنید. 

کالج Vancouver Community College

پردیس‌های این کالج در دو منطقه‌ی مرکز شهر ونکوور و بزرگراه E Broadway (در جنوب مرکز شهر) قرار دارد. در گذشته کالج لانگارا یکی از زیر مجموعه‌های این کالج بود که تحت قوانین استانی در سال 1994 از آن جدا شد.

در کالج VCC بیش از 140 مدرک تحصیلی و برنامه‌ی مناسب به منظور ورود به بازار کار ارائه می‌شود که شامل دوره‌های بهداشت، مهمان نوازی، تجارت، ESL، آموزش پایه بزرگسالان و انتقال دانشگاه است. یکی از مزیت‌های کالج VCC این است که شما می‌توانید به صورت تمام وقت و یا پاره وقت تحصیل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این کالج به آدرس vcc.ca مراجعه کنید. 

موسسه‌ی تکنولوژی British Columbia Institute of Technology

موسسه‌ی تکنولوژی بریتیش کلمبیا (BCIT) جزو دانشگاه های دولتی ونکوور است. این موسسه در منطقه‌ی ونکوور بزرگ پنج پردیس دارد که یکی از آن‌ها در مرکز شهر ونکوور و دیگری در Great Northern Way مستقر است.

موسسه‌ی BCIT برای دانشجویان تمام وقت و پاره وقت برنامه‌هایی ارائه می‌دهد که شامل علوم کاربردی و طیف وسیعی از گواهی‌ها و دیپلم‌ها است. این موسسه دانشجویان بین‌المللی را در دانشکده‌های بازرگانی، محاسبات و مطالعات دانشگاهی، عمران و محیط زیست، انرژی، علوم بهداشتی و حمل و نقل پذیرش می‌کند. 

شرایط بورسیه تحصیلی در دانشگاه های ونکوور

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این موسسه به آدرس bcit.ca مراجعه کنید. 

لیست دانشگاه های ونکوور کانادا (گروه متوسط)

کالج Stenberg College

کالج Stenberg College جزو دانشگاه های خصوصی ونکوور است. این کالج که در کنار پردیس دانشگاه سایمون فریزر در Surrey قرار دارد، در زمینه‌ی آموزش بهداشت و درمان و خدمات انسانی فعالیت می‌کند و طیف وسیعی از برنامه‌های حرفه‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

نرخ استخدام افراد در زمان 6 ماه پس از اتمام آموزش در زمینه‌ی تحصیلی بیش از 96% است که رقم بسیار بالایی است. بنابراین با تحصیل در این کالج می‌توانید آینده‌ی شغلی خود را تامین کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی رشته‌ها و شرایط تحصیل در این کالج به وب سایت stenbergcollege.com مراجعه کنید. 

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

دانشگاه Kwantlen Polytechnic University

این دانشگاه در سال 1981 توسط دولت بریتیش کلمبیا افتتاح شد. چهار پردیس این دانشگاه در شهرهای Surrey ،Richmond ،Langley و Cloverdale مستقر هستند. دانشگاه Kwantlen Polytechnic University دارای دانشکده‌های مختلف شامل دانشکده‌های هنر، علوم باغبانی و کشاورزی، طراحی، بازرگانی و فن‌آوری، و تجارت است که از طریق آن‌ها بیش از 200 برنامه‌ی آموزشی در دوره‌های کارشناسی، کاردانی، و دیپلم ارائه می‌دهد. همچنین این دانشگاه گواهی‌هایی نیز صادر می‌کند و هر ساله پذیرای بیش از 17,000 دانشجو است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این دانشگاه به نشانی kpu.ca مراجعه کنید.

مرکز آموزشی Blanche Macdonald Centre

این مرکز آموزشی که در قلب مرکز شهر ونکوور قرار دارد، یک کالج مخصوص مد و زیبایی است که در آموزش اصول تجارت مد و بازاریابی به دانشجویان و همچنین دوره‌های کاربردی آرایشگری تخصص دارد. دوره‌ها توسط افراد حرفه‌ای این صنعت در یک شرایط واقعی آموزش داده می‌شود تا دانشجویان را برای شروع کار در صنعت‌های فیلم‌سازی، تلوزیون، مد و زیبایی آماده کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت blanchemacdonald.com مراجعه کنید. 

مدرسه‌ی فیلم‌سازی ونکوور (Vancouver Film School)

مدرسه‌ی فیلم ونکوور که در سال 1987 تاسیس شد، 13 دوره هنری سرگرمی ارائه می‌دهد که بر جنبه‌های مختلف فیلمسازی از فیلمنامه نویسی تا کارگردانی تمرکز دارد. این دوره‌ها مختص دانشجویانی است که خواهان ورود به صنعت فیلم سازی در ونکوور (که با نام هالیوود شمالی شناخته می‌شود) هستند.

این مدرسه توسط شهر شانگهای چین به عنوان شریکی برای کمک در ایجاد و توسعه‌ی صنعت فیلم انتخاب شده است. بنابراین دانشجویان اغلب از طریق این دوره‌ها فرصت‌های شغلی‌ای در چین و آمریکای شمالی پیدا می‌کنند. کارگردان مشهور کوین اسمیت در این مدرسه تحصیل کرده است و اکنون بورسیه‌های تحصیلی‌ای را به فیلم‌سازان جوان اهدا می‌کند تا بتوانند در مدرسه‌ی VFS تحصیل کنند. 

شرایط پذیرش تحصیلی در دانشگاه های شهر ونکوور

دریافت پذیرش از دانشگاه های شهر ونکوور کانادا مستلزم کسب درجات عالی در زمینه‌ی علمی است. شما برای پذیرش در این دانشگاه‌ها باید حداقل نمره‌ی 6.5 آیلتس و یا 86 تافل را کسب کنید. در غیر این صورت در دانشگاه های شهر ونکوور کانادا پذیرش نخواهید شد.

به این نکته توجه کنید که دانشگاه‌های مختلف الزامات مخصوص خود را دارند. بنابراین حتما سایت دانشگاه‌های مختلف را بررسی کنید تا با حداقل نمرات قابل قبول در هر دانشگاه آشنا شوید. اگر مایل به گذراندن دوره‌های آکادمیک، حرفه‌ای یا عملی در دانشگاه، کالج یا هر موسسه‌ی آموزشی دیگر در کانادا هستید، قبل از ورود به کانادا به مجوز تحصیلی نیاز دارید. این مجوز تحصیلی هنگامی که دانشجویان به خاک کانادا وارد می‌شوند به آن‌ها اعطا می‌شود.

اما برای ورود به کانادا شما باید ویزای موقت Temporary Resident Visa را از کمیسیون Canadian High Commission دریافت کرده باشید. در ادامه الزامات و مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز تحصیلی و ویزای تحصیلی در کانادا را به شما معرفی می‌کنیم. 

مجوز تحصیلی یا Study Permit چیست؟ 

مجوز تحصیلی مدرکی است که توسط مقامات مهاجرتی کانادا صادر می‌شود و به دانشجویان بین‌المللی اجازه می‌دهد در کانادا تحصیل کنند. دانشجویان بین‌المللی بدون داشتن چنین مجوزی حق تحصیل در کانادا را ندارند. دانشجویانی که مجوز تحصیلی را دریافت می‌کنند فقط حق این را دارند که در موسسه‌ی آموزشی مجاز تحصیل کنند. 

دریافت مجوز تحصیلی

شما باید نامه‌ی Letter of Introduction به همراه تمام مدارک مورد نیاز را با خود به کانادا بیاورید. سپس در فرودگاه این نامه و پاسپورت خود را به افسر آژانس کنترل مرزی نشان می‌دهید. اگر مدارک شما کافی باشد، افسر مهاجرت مدارک را تایید کرده و مجوز تحصیلی را برای شما صادر می‌کند.  

معیارهای لازم برای اخذ ویزای دانش آموزی کانادا

اگر معیارهای زیر را داشته باشید می‌توانید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید: 

  • اگر توسط یک موسسه‌ی آموزشی مجاز پذیرفته شده باشید. 
  • اگر توانایی لازم برای پرداخت شهریه و زندگی در ونکوور را داشته باشید.
  • اگر سابقه‌ی پاکی داشته باشید و هیچ جرمی مرتکب نشده باشید. متقاضیان برای اثبات این امر به گواهی پلیس نیاز دارند.
  • اگر گواهی پزشکی را دریافت کرده‌اید و بر اساس آن سالم هستید. 

البته شما باید در زمان مصاحبه به منظور دریافت ویزا، افسر مهاجرت را متقاعد کنید و به او اطمینان دهید که پس از اتمام تحصیل کانادا را ترک خواهید کرد. 

برای دریافت ویزا به چه مدارکی نیاز دارید؟ 

پس از اینکه نامه‌ی پذیرش کالج یا دانشگاه را دریافت کردید، باید درخواست خود را برای صدور ویزای تحصیلی بفرستید. در ادامه مدارک لازم برای صدور ویزای تحصیلی کانادا را شرح می‌دهیم: 

  1. پاسپورت معتبر
  2. نامه‌ی پذیرش از دانشگاه‌ها و کالج‌های مجاز
  3. تمکن مالی
  4. عکس پاسپورت (Passport Size Photographs)
  5. معاینات پزشکی
  6. مدرک زبان

با اینکه در زمان ارسال درخواست برای دریافت ویزای تحصیلی، ارائه‌ی مدرک زبان اجباری نیست، به شدت به شما توصیه می‌کنیم که قبل از شروع فرایند ویزا حتما آن را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که بدون داشتن مدارکی مانند تافل یا آیلتس نمی‌توانید در بسیاری از دانشگاه‌های کانادا تحصیل کنید. 

  1. نامه‌ی SOP

هزینه تحصیل در ونکوور چقدر است؟

اگر تمایل دارید در ونکوور تحصیل کنید، به برخی از نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید. به یاد داشته باشید که در ونکوور دانشگاه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها رشته‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. هزینه‌ی تحصیل در ونکوور نه تنها به دانشگاه و رشته‌ی تحصیلی بستگی دارد بلکه رابطه‌ی تنگاتنگی با سبک زندگی شما دارد.

شما ابتدا باید هزینه‌های لازم به منظور آزادسازی و ترجمه‌ی مدارک تحصیلی، صدور ویزا و مسافرت به کانادا را در نظر داشته باشید. سپس باید به فکر هزینه‌های دیگری مانند اسکان، رفت و آمد، خوراک و پوشاک، اینترنت، آب و برق و گاز، تفریحات، شهریه‌ی تحصیلی و سایر موارد باشید. برای کسب اطلاع از هزینه‌ی برنامه‌های تحصیلی به سایت دانشگاه های شهر ونکوور کانادا مراجعه کنید. 

مقدار هزینه های تحصیل در ونکوور

همان‌طور که می‌دانید ونکوور یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا برای زندگی است. اما شما می‌توانید با استفاده از روش‌های ویژه‌ای هزینه‌های خود را کاهش دهید. به عنوان مثال می‌توانید از دانشگاه خود بورسیه‌ی تحصیلی دریافت کنید. اما برای این کار باید سابقه‌ی آکادمیک بسیار خوبی داشته باشید.

در هر صورت می‌توانید هزینه‌های خود را به دو بخش ضروری و غیر ضروری تقسیم کنید و سپس برای موارد غیر ضروری هیچ هزینه‌ای انجام ندهید. به عنوان مثال، اگر بودجه‌ی کافی ندارید، نیازی نیست که شب‌ها با دوستان خود به کافه بروید و یا شام خود را در یک رستوران میل کنید. یا اینکه می‌توانید خانه‌ای را به همراه چند نفر به صورت اشتراکی اجاره کنید.

در این صورت نه تنها مبلغ اجاره، بلکه هزینه‌های آب و برق و گاز و اینترنت نیز بین شما تقسیم خواهد شد. به منظور کاهش هزینه‌های رفت و آمد می‌توانید در نزدیکی دانشگاه ساکن شوید تا مبلغ کمتری بابت رفت و آمد پرداخت کنید. 

در برخی از دانشگاه‌ها این امکان وجود دارد که 20 ساعت در هفته کار کنید و کسب درآمد کنید. این کار کمک زیادی به شما می‌کند تا امورات زندگی خود را بگذرانید. 

آیا شما هم به تحصیل در ونکوور فکر کرده‌اید؟ چه مزایا و معایبی در تحصیل در خارج از ایران می‌بینید؟ لطفا در قسمت کامنت‌های پایین صفحه نظر ارزشمند خود را با ما و خوانندگان در میان بگذارید. 


اگر در مورد مطالب این صفحه توضیحات بیشتری می‌خواهید یا تمایل به هم فکری گرفتن برای خرید یا پیش خرید دارید، می‌توانیم بدون هیچ الزامی، گپ و گفتی داشته باشیم، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما)

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
هستی
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 بهمن 1401

سلام. میشه دانشگاه سوری باشه و خونه اتو نورث ونکوور بگیری؟ مسافت و هزینه زیادی تحمیل نمیشه؟؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 بهمن 1401

سلام. وقت بخیر. یک مقدار اذیت کننده هست. هم زمان باید بگذارید هم هزینه بدید. علاوه بر این با وسیله‌ی عمومی هم این مسیر سخت هست.

اشتراک :