جاهای دیدنی ونکوور

  0
 7255

زیباترین جاهای ونکوور کجا هستند؟ اگر رفتیم ونکوور کجاها را حتما ببینیم؟

جاهای دیدنی ونکوور

شهر ونکوور کانادا با پس زمینه‌ای کوهستانی و سواحل شهری، واقعا یکی از زیباترین شهرهای جهان است. مرکز شهر ونکوور (داون‌تاون) در شبه جزیره‌ای در تنگه‌ی Strait of Georgia قرار دارد که از جنوب به دلتای رودخانه Fraser River و از شمال به یک آبدره‌ی عمیق (Burrard Inlet) محدود شده است.

جاهای دیدنی ونکوور به قدری زیبا و چشم نواز هستند که همواره پذیرای انبوهی از گردشگران از سراسر دنیا می‌باشند. آب و هوای ونکوور مطبوع است و همواره در طول سال دمای ملایمی دارد. این موضوع به همراه تعداد زیادی از جاذبه های تفریحی ونکوور را به بهشتی برای گشت و گذار در طبیعت تبدیل کرده است. در این مقاله شما را با بهترین جاهای دیدنی ونکوور آشنا می‌کنیم.

مکان های دیدنی ونکوور

بی تردید ونکوور یکی از زیباترین جاهای دیدنی کانادا و جهان است. جاهای دیدنی ونکوور کانادا به قدری زیباست که ساعت‌ها نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. در ادامه بهترین جاهای دیدنی ونکوور را معرفی می‌کنیم.

استنلی پارک

یکی از بهترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا استنلی پارک است که سومین پارک بزرگ آمریکای شمالی است. سالانه 8 میلیون نفر از این پارک بازدید می‌کنند. در این پارک یک مسیر با نام Seawall وجود دارد که همواره مملو از عاشقان پیاده‌روی و اسکیت سواری است. این مسیر یکی از جاذبه های دیدنی ونکوور کانادا است که بین سال‌های 1917 و 1980 ساخته شد.

این جاده جزو پاتوق‌های محبوب ونکوور در فضای باز است که به دور استنلی پارک کشیده شده است. در این جاده می‌توانید از چشم انداز اقیانوس، کوهستان و جنگل‌های انبوه لذت ببرید. شما می‌توانید ظرف مدت 3 ساعت کل مسیر را به صورت پیاده طی کنید.

البته می‌توانید در خیایان Denman St در نزدیکی ورودی پارک دوچرخه‌ای کرایه کنید تا سریع‌تر مسیر را بپیمایید. اما چرا عجله کنید؟ سرعت خود را کمتر کنید و از طبیعت زیبا بیشترین لذت را ببرید.

به یاد داشته باشید که دوچرخه سواران و اسکیت سواران باید به صورت پاد ساعت گرد این مسیر را طی کنند. بنابراین پس از شروع فعالیت، راه برگشتی وجود ندارد. همچنین می‌توانید علاوه بر این جاده، از مسیرهای دیگری که در استنلی پارک قرار دارند، مانند Siwash Rock Trail ،Rawlings Trail و جاده‌ی محبوب Beaver Lake Trail نیز استفاده کنید (برخی از این مسیرها فقط مختص پیاده‌روی هستند).

حتما مراقب موجودات زنده‌ی پارک باشید. در این پارک راکون‌ها، کایوت‌ها و انبوهی از پرندگان با چشمان کوچک و درخشان زندگی می‌کنند. در ضمن جاذبه‌های دیگری مانند آکواریوم، مرکز طبیعت شناسی، و سایر امکانات تفریحی در استنلی پارک وجود دارد.

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور


بیشتر بخوانید: آشنایی با تاریخچه‌ خیابان Lonsdale


جزیره‌ی Granville Island

یکی دیگر از محل های دیدنی ونکوور جزیره‌ی گرنویل است. این منطقه در گذشته یک مکان صنعتی بوده است، اما امروزه به یک محله‌ی هنری و شیک با مغازه‌ها، کافه‌ها و کتاب فروشی‌های شگفت‌انگیز تبدیل شده است. برجسته‌ترین مکان این جزیره، بازار سرپوشیده‌ی آن است که می‌توانید در آن انواع مختلف ماهی، پنیر، میوه، چای و انواع شیرینی‌ها را بخرید (شیرینی‌پزی مشهور Lee's Donuts در این جزیره قرار دارد).

بازرگانان و فروشندگان در سرتاسر منطقه اجناس خود را به این بازار می‌آورند. اگر می‌خواهید برای گردش به پارک Vanier Park بروید، می‌توانید برخی از خوراکی‌های مورد نیاز خود را از بازار جزیره‌ی گرنویل بخرید.

البته می‌توانید به سالن غذاخوری بین‌المللی بازار نیز مراجعه کنید. Fish & Chips های این بازار (مخصوصا ماهی Haddock آن) طرفداران زیادی دارد. در این جزیره معمولا دکه‌هایی وجود دارد که از جواهرات filigree گرفته تا کلاه‌های دست‌باف مخصوص بچه‌ها را به فروش می‌رسانند.

طرفداران آشپزی باید حتما از تورهای حول محوطه‌ی بازار و خارج از آن که توسط Vancouver Foodie Tours برگزار می‌شود، بهره ببرند.

آکواریوم ونکوور

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی شهر ونکوور آکواریوم زیبای آن است که بیش از 60,000 دریایی را در خود جای داده است.

در آکواریوم ونکوور می‌توانید سمورهای آبی زیبا یا عروس‌های دریایی مسحور کننده را ببینید. همچنین می‌توانید از دیدن روزانه‌ی شیرهای دریایی، سمورهای دریایی، پنگوئن‌ها و موجوداتی که آزادانه در گالری آمازون پرسه می‌زنند، لذت ببرید. حتما برای دیدن آبزیان جذاب و منحصر به فرد آب‌های بریتیش کلمبیا (مانند اختاپوس Ceph Rogen)، از گالری Treasures of the BC Coast بازدید کنید. البته قطعا در بازدید اول نمی‌توانید همه‌ی آبزیان این آکواریوم را ببینید.

شما حتی می‌توانید غرق تماشای تئاتر 4D Experience Theatre شوید. در این تئاتر، فیلم‌های 3 بعدی و با کیفیت با افکت‌های حسی هیجان انگیز ترکیب می‌شود.

ساخت آکواریوم ونکوور حاصل ابتکار سازمان Ocean Wise بود. هدف این سازمان غیرانتفاعی حفظ زندگی آب‌زیان است. شما با بازدید از این مکان به صورت مستقیم به برنامه‌های حفاظتی، آموزشی و تحقیقاتی این سازمان کمک می‌کنید. پس از بازدید، متوجه می‌شوید که چرا این مکان یکی از دیدنی های ونکوور و حتی جهان است. 

جاذبه های دیدنی شهر ونکوور

پارک Queen Elizabeth Park

پارک Queen Elizabeth Park یکی دیگر از جاذبه های ونکوور کانادا است که در مرتفع‌ترین نقطه‌ی شهر قرار دارد. ارتفاع این پارک از سطح دریا 167 متر است و دید 360 درجه‌ای از ونکوور را به شما ارائه می‌دهد. این پارک 52 هکتاری نمونه‌هایی از تمام درختان بومی کانادا را در خود جای داده است. 

زمین‌های ورزشی، فضاهای سبز آراسته و باغ‌های فراوان، سرگرمی‌های زیادی را برای ساکنان ونکوور فراهم کرده است. احتمالا در مکان‌های مختلف پارک ملکه الیزابت، زوج‌های پر شوری را ببینید که در حال عکس‌برداری و ثبت بزرگ‌ترین رویداد زندگیشان هستند. پارک ملکه الیزابت مکان مناسبی برای تماشای زندگی پرندگان است. اما حتما مراقب پرندگانی که بالای سرتان پرواز می‌کنند، مانند چرخ ریسک، مرغ مگس‌خوار و عقاب بزرگ سر طاس باشید. 

مکان های دیدنی ونکوور

باغ VanDusen Botanical Garden

باغ VanDusen Botanical Garden دارای 55 جریب زمین در قلب ونکوور است و بیش از 8,000 گونه‌ی گیاهی از سرتاسر دنیا را در خود جای داده است. در این باغ می‌توانید از فعالیت‌های متنوعی لذت ببرید.

در باغ VanDusen برای همه‌ی افراد سرگرمی‌هایی وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید از حیات وحش منطقه دیدن کنید، عکس‌برداری کنید، به هزارتوی Elizabethan بروید و راه خروج را پیدا کنید، در مکانی آرام استراحت کنید، شام خود را در رستوران Shaughnessy Restaurant یا کافه‌ی Truffles Cafe میل کنید، یا به فروشگاه‌های اشیا کادویی که تم باغ مانند دارند مراجعه کنید.

مرکز LEED Platinum Visitor Centre در این باغ که چندین جایزه را کسب کرده است، عنوان پایدارترین سازه (Most Sustainable Building) را در سال 2014 به خود اختصاص داد. اگر از بالا به این ساختمان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که شبیه ارکید است. به هر طرف که بروید خطوط طبیعی این سازه، گویای توجه به طبیعت و محافظت از آن هستند.

باغ VanDusen Garden تحت رویه‌های اجرایی جدیدی باز است تا از سلامت عموم اطمینان حاصل شود. بلیط‌ها فقط از طریق وب سایت www.vandusengarden.ca در دسترس است تا مسئولان باغ بتوانند به بهترین وجه ممکن تعداد افراد حاضر در باغ را کنترل کنند و یک تجربه‌ی مناسبی به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور


بیشتر بخوانید: آشنایی با تاریخ وست ونکوور


موزه‌ی انسان شناسی Museum of Anthropology

در این موزه که جزو جاذبه های دیدنی ونکوور کانادا است، می‌توانید با هنرهای معاصر و سنتی بومیان Northwest Coast و سایر فرهنگ‌ها در سرتاسر جهان آشنا شوید. در این ساختمان خارق‌العاده که به کوه و دریا مشرف است، می‌توانید حکاکی‌ها، بافتنی‌ها و آثار هنری پرشکوه بومیان را مشاهده کنید. بزرگ‌ترین مجموعه آثار بیل رید (هنرمند تحسین‌شده‌ی سبک Haida)، مانند مجسمه‌ی مشهور سرو و همچنین مجسمه‌ی The Raven and the First Men در این موزه قرار دارد.

از گالری‌های مختلف موزه بازدید کنید. در این گالری‌ها بیش از 10,000 قطعه از سرتاسر دنیا در معرض نمایش است. در محوطه‌ی موزه به جست‌وجو بپردازید. در این محوطه می‌توانید با مشاهده‌ی خانه‌های تاریخی Haida، تیرک‌ها و ستون‌ها، زیبایی طرح و معماری سنتی ساحل شمال غربی را ببینید.

از نمایش‌های گوناگون و برنامه‌های عمومی شامل بازدید رایگان از گالری‌ها لذت ببرید و به فروشگاه MOA Shop مراجعه کنید. این فروشگاه در قلمرو سنتی، آبا و اجدادی و واگذار نشده‌ی مردمان Musqueam قرار دارد.

فلای اور کانادا

هنگام بازدید از مناطق دیدنی شهر ونکوور نباید از فلای اور کانادا غافل شوید. در این مکان که در آن از آخرین تکنولوژی‌های روز استفاده شده است، حس فراموش نشدنی پرواز را تجربه خواهید کرد. فقط کافیست که در جایگاه مخصوص خود قرار بگیرید و پاهایتان را آویزان کنید.

در روبروی شما یک صفحه نمایش کروی قرار دارد که فیلمی 8 دقیقه‌ای از شرق تا غرب کانادا را به نمایش می‌گذارد. جلوه‌های ویژه شامل باد، مه، و بو با حرکت ماشین مخصوصی که روی آن قرار گرفته‌اید ترکیب می‌شوند تا یک تجربه‌ی فراموش نشدنی برای شما ایجاد شود.

در این مکان تقریبا 25 دقیقه صرف می‌کنید تا با کشور بزرگ کانادا آشنا شوید. شما ابتدا به منطقه‌ی پیش نمایش وارد می‌شوید و در آنجا یک کلپپ صوتی و تصویری از کانادا «up close and personal» برایتان پخش می‌شود و اطلاعاتی در مورد پرواز به شما داده می‌شود. سپس به مدت 8 دقیقه بر فراز برخی از جاذبه‌های دیدنی کانادا پرواز خواهید کرد.

فلای اور کانادا در تمام طول سال و هفت روز هفته باز است. این مکان در مرکز شهر ونکوور و ساختمان Canada Place قرار دارد.

جاهای دیدنی ونکوور کانادا

Vancouver Lookout

بدون شک وقتی از مکان های دیدنی ونکوور صحبت می‌شود، نباید Vancouver Lookout را از قلم انداخت. در چه مکان دیگری می‌توانید از چشم انداز هوایی 360 درجه ونکوور، زیباترین شهر دنیا، لذت ببرید؟ شما ابتدا وارد یک آسانسور شیشه‌ای می‌شوید و پس از 40 ثانیه به ارتفاع 170 متری می‌رسید و می‌توانید تمام ونکوور را مشاهده کنید.

در این مکان از چشم انداز بی‌نظیر کلان‌شهر ونکوور، گستاون و بندر شلوغ Coal Harbour لذت می‌برید. تیمی از مترجم‌های چند زبانه تورهای رایگانی را به شما ارائه می‌دهند و حقایقی درباره‌ی تاریخ ونکوور، زیرساخت‌ها، اجتماعات محلی، شرایط فعلی و برنامه‌های گسترش آتی را با شما در میان می‌گذارند. این جاذبه‌ی ونکوور در بالای مجموعه‌ی Harbour Centre قرار دارد.

جاذبه های گردشگری ونکوور

The Aquabus

یکی از جاذبه های دیدنی شهر ونکوور، سرویس حمل و نقل دریایی آن است. 13 اتوبوس دریایی (Aquabus) هر 15 دقیقه یک بار یا کمتر در بالا و پایین خلیج False Creek توقف می‌کنند و مسافران را جا‌به‌جا می‌کنند. بنابراین هرگز تا رسیدن کشتی بعدی، وقتتان خیلی تلف نمی‌شود. با سوار شدن به این کشتی‌های زیبا و رنگی، می‌توانید افق زیبای ونکوور را از یک چشم انداز جذاب مشاهده کنید.

شرکت Aquabus کسب و کاری است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود. این شرکت از سال 1986 فعال است و با بیش از 30 سال تجربه در False Creek و مناطق اطراف، یکی از ماجراجویی‌های فراموش نشدنی را برای توریست‌ها (و مسافران درون شهری) ارائه می‌دهد. کافیست سوار شوید و به کاپیتان‌ها اجازه دهید شما را در اطراف ونکوور بچرخانند.


بیشتر بخوانید: مقایسه ونکوور و تورنتو


محل های دیدنی ونکوور

گلخانه‌ی Bloedel Conservatory

هنگام بازدید از مکان های دیدنی ونکوور حتما توجه ویژه‌ای به گلخانه‌ی Bloedel Conservatory داشته باشید. این مکان که در بالای تپه‌ای در پارک Queen Elizabeth Park قرار دارد، برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. در ضمن، با توجه به هزینه‌ی پرداختی، بهترین خدمات را دریافت می‌کنید.

در Bloedel Conservatory بیش از 100 پرنده‌ی عجیب و غریب با پرهای رنگارنگ و بیش از 500 نوع گیاه گرمسیری وجود دارد. در این مکان می‌توانید به صدای طوطی‌ها گوش دهید، اما حتما مراقب فنچ‌های Gouldian رنگین‌کمانی، سارهای باشکوه و درخشان آفریقایی و حتی قرقاول‌های Lady Amherst (که در زیر درختان راه می‌روند) باشید.

شاید حتی اگر با روی خوش از خدمه درخواست کنید، اجازه دهند از طریق یک کاسه به پرنده‌های کوچک‌تر غذا بدهید. چک‌لیست رایگانی را از روی میز بردارید و تعداد پرنده‌هایی را که می‌بینید، در آن ثبت کنید. همچنین می‌توانید از فواره‌ها، باغ‌ها و مجسمه‌های اطراف پارک ملکه الیزابت بازدید کنید.

توجه: بلیط‌ها به صورت آنلاین در دسترس هستند. برای رزرو زمان بازدید خود به سایت www.bloedelconservatory.ca مراجعه کنید.

مناطق دیدنی شهر ونکوور

دنیای علم Science World

دنیای علم با نمایش‌های تعاملی، نمایش‌های علمی زنده شگفت‌انگیز، و صفحه نمایش بزرگ OMNIMAX، حس تخیل شما را بر می‌انگیزد. این ساختمان محبوب که جزو مکان های دیدنی ونکوور نیز هست، برای همه‌ی سنین حتی بچه‌ها و نوجوانان مناسب است. بازدید از دنیای علم می‌تواند یک تفریح خانوادگی محسوب شود. در این ساختمان هزاران گالری وجود دارد. در بخش بیرونی گنبد نیز یک پارک خنک وجود دارد.

در این ساختمان می‌توانید از سرگرمی‌های زیادی لذت ببرید.درست شنیدید، شما حتی می‌توانید یک وزنه‌ی 2028 کیلوگرمی را که از مواد بازیافتی درست شده با کمک اهرم بلند کنید! در داخل گنبد، دو محوطه برای بازی‌های آموزشی (از توپ‌های پلاسما گرفته تا ظروف whisper dishes) وجود دارد.

شما در دنیای علم حتی می‌توانید موجودات زنده را بررسی کنید (در گالری Sara Stern Gallery) و عملکردهای اعضای بدن را در محوطه‌ی BodyWorks مشاهده کنید. سپس با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی بر فراز یک شهر به پرواز درآیید (البته با پرداخت 8 دلار اضافه).


بیشتر بخوانید: بهترین مناطق ونکوور برای زندگی


جاذبه های تفریحی ونکوور

ساحل English Bay

ساحلی زیبا که در هوای آفتابی و گرم، جنب و جوش زیادی در آن دیده می‌شود. در این ساحل می‌توانید از انواع تفریحات مانند غواصی، قایق سواری و سایر فعالیت‌ها لذت ببرید. با رفتن به سمت جنوب در خیابان Denman St، تعداد زیادی درختان نخل را مشاهده خواهید کرد. این درختان معرف یکی از بهترین سواحل شهری کانادا است. سپس یکی از محبوب‌ترین آثار هنری ونکوور (مجموعه‌ای از چهره‌های خندان بزرگ) را می‌بینید که همه را به خنده وامی‌دارد.

ساحل در آن طرف خیابان قرار دارد. در این ساحل می‌توانید حمام آفتاب بگیرید و از چشم‌انداز اقیانوس لذت ببرید. یا اینکه می‌توانید به تماشای والیبال ساحلی مشغول شوید.

حتما چندین عکس از مجسمه‌ی بلند inukshuk (مجسمه Inuit) بگیرید. این مجسمه در جنوب ساحل قرار دارد. به یاد داشته باشید که می‌توانید در امتداد مسیر seawall به راه خود ادامه دهید و به Stanley Park برسید. این ساحل یک مکان محبوب (اما شلوغ) برای تماشای جشنواره‌ی سالانه Celebration of Light در اواخر جولای است. همچنین در اول ژانویه رویداد بسیار محبوب Polar Bear Swim در این ساحل برگزار می‌شود.

بهترین جاهای دیدنی ونکوور

جاهای دیدنی نورث ونکوور

در بالا تعدادی از بهترین جاهای دیدنی ونکوور را به شما معرفی کردم. اما برای کامل کردن این موضوع بر خود لازم دانستم جاهای دیدنی نورث ونکوور کانادا را نیز به شما معرفی کنم.

کوهستان Grouse Mountain

کوهستان Grouse Mountain یکی از زیباترین جاهای دیدنی کانادا است که در نورث ونکوور قرار دارد. این کوهستان محبوب‌ترین جاذبه‌ی تفریحی ونکوور است و در چهار فصل سال آماده‌ی پذیرایی از ساکنان و توریست‌ها است.

در این کوهستان یک پناهگاه و چندین رستوران آماده‌ی خدمت رسانی به مردم هستند. این کوهستان همچنین بهترین منطقه برای لذت بردن از انواع ماجراجویی‌ها، تفریحات زمستانی و تابستانی است.

تله کابین Red Skyride به ساکنان و توریست‌ها این فرصت را می‌دهد که در طی 8 دقیقه (از ایستگاه valley Station تا قله) طبیعت زیبا، چشم نواز و مسحور کننده‌ی ونکوور را از زاویه‌ی بالا نظاره کنند.

در این کوهستان علاوه بر ورزش‌هایی مانند اسکی، اسنوبرد و کوه نوردی، می‌توانید به پرواز درآیید و دیدنیهای ونکوور را از نمای بالا مشاهده کنید. فقط کافیست که از خدمات First Flight Paragliding استفاده کنید و با استفاده از پاراگلایدر، مسیر نیم ساعتی قله تا پارک Cleveland Park را پرواز کنید.

پارک Lynn Canyon Park

یکی دیگر از جاهای دیدنی شهر ونکوور کانادا پارک Lynn Canyon Park است که دارای یک پل معلق، مسیرها و آبشارهای زیبا، یک مرکز بوم شناسی و درختان صد ساله است. البته جاذبه‌ی اصلی این پارک محبوب، پل معلق آن است.

این پل جایگزینی رایگان برای پل معلق کاپیلانو است؛ اما به اندازه‌ی رقیب خود بزرگ نیست و در ارتفاع 50 متری از یک رودخانه ساخته شده است. با این حال، با عبور و تاب خوردن از روی این پل، تجربه‌ای مشابه عبور از پل معلق کاپیلانو به شما دست خواهد داد.

شما در این پارک می‌توانید از مسیرهای پیاده‌روی، مناطق مخصوص شنا و پیک‌نیک لذت ببرید. همچنین یک کافه در این پارک قرار دارد که می‌توانید از آن برای تجدید قوا استفاده کنید. در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ماه‌های جولای و آگوست، می‌توانید در تورهای پیاده‌روی رایگان با موضوع تاریخ شرکت کنید. برای جزئیات بیشتر به سایت www.monova.ca  مراجعه کنید.

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور


بیشتر بخوانید: مزایا و معایب زندگی در ونکوور


پل معلق Capilano Suspension Bridge 

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ونکوور، پل معلق Capilano Suspension Bridge است. این پل یکی از طولانی‌ترین (140 متر) و مرتفع‌ترین (70 متر) پل‌های معلق جهان است که بر روی دره‌ی کاپیلانو ساخته شده است. همان‌طور که به آرامی روی این پل راه می‌روید و تاب می‌خورید، این نکته را به یاد داشته باشید که کابل‌های فولادی ضخیم آن در داخل بتن قرار گرفته است. این موضوع باعث افزایش استحکام آن می‌شود. 

این مکان جزو بهترین جاهای دیدنی ونکوور است. سعی کنید در ماه‌هایی که تقاضا برای بازدید از این پل به اوج می‌رسد، سریع‌تر به منطقه برسید تا بتوانید در خلوت و آرامش نسبی از نمایشگاه‌های تاریخی و جاده‌های طبیعی پوشیده از درخت در آن سوی پل بازدید کنید.

هنگام خروج حتما به بزرگ‌ترین فروشگاه سوغات بریتیش کلمبیا بروید و آثار هنری بومیان، شکلات، تی‌شرت یا کلاه بخرید. همیشه یک اتوبوس به صورت رایگان شما را از مرکز شهر به این منطقه می‌رساند. البته برای خرید سوغاتی ارزان قیمت با نمادهای کانادا شاید بهتر باشد به فروشگاه‌های Dollarama سری بزنید و از پرداخت پول اضافی بپرهیزید.

به نظر شما دیدنی‌ترین جای ونکوور کجاست؟ نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. 


بیشتر بخوانید: پل Lions Gate Bridge ونکوور


شما مراکز خرید را ترجیح می‌دهید یا فضاهای باز تفریحی؟ دوست دارید همه‌ی جاهای دیدنی ونکوور کانادا را ببینید؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را در پایین همین صفحه با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.


اگر تمایل دارید اطلاعات و توضیحات بیشتری درباره شهر ونکوور، خرید ملک یا پیش خرید داشته باشید، می‌توانیم بدون هیچ الزامی گپ و گفتی داشته باشیم، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

شاد و سلامت باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما) 

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :