الزامات طرح Skills Immigration - International Post-Graduate

  0
 552

اگر به تازگی در یکی از موسسه‌های تحصیلی بریتیش کلمبیا فارغ‌التحصیل شده و مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا را در رشته‌های علوم طبیعی، کاربردی و یا بهداشت دریافت کرده‌اید شرایط استفاده از طرح Skills Immigration - International Post-Graduate را دارید.
توجه: در این بخش به پیشنهاد شغلی نیازی ندارید.
لطفا به این نکته توجه کنید که اگر در حال حاضر در کانادا هستید و وضعیت مهاجرتی شما دیگر معتبر نیست، و یا اگر بدون مجوز در حال کار کردن هستید، درخواست شما رد می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی اعتبار مجوز تحصیلی خود به سایت سازمان IRCC مراجعه کنید.


دانلود مجله تخصصی سرای ونکوور


شرایط کسب شایستگی در طرح Skills Immigration - International Post-Graduate

برای اینکه در طرح Immigration - International Post-Graduate شایستگی مهاجرت به کانادا را کسب کنید، باید علاوه بر برآورده کردن شرایط مورد نیاز عمومی، شرایط زیر (شرایط 1و 2) را داشته باشید.

  1. مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا، به شرطی که از تاریخ دریافت مدرک 3 سال نگذشته باشد. برنامه‌ی تحصیلی شما باید معتبر بوده و مدرک خود را باید در یکی از موسسه‌های دانشگاهی بریتیش کلمبیا دریافت کرده باشید.

کارشناسی ارشد و یا دکترای خود را باید در یکی از موسسه‌های دانشگاهی مجاز بریتیش کلمبیا دریافت کرده باشید.
اگر به صورت آموزش از راه دور درس خوانده‌اید، چه در کانادا بوده باشید چه در کشورهای دیگر، تحصیلات شما مورد پذیرش این برنامه قرار نمی‌گیرد.
کارشناسی ارشد و یا دکترای خود را باید در یکی از رشته‌های علوم طبیعی، کاربردی و یا بهداشت دریافت کرده باشید. این رشته‌ها عبارت‌اند از:

  • کشاورزی، عملیات کشاورزی و علوم وابسته
  • علوم بیولوژیکی و زیست‌پزشکی
  • علوم کامپیوتر و اطلاعات و خدمات پشتیبانی
  • مهندسی
  • فن‌آوری‌های مهندسی و رشته‌های مرتبط با مهندسی
  • مشاغل بهداشتی و رشته‌های مرتبط
  • ریاضیات و آمار
  • حافظت از منابع طبیعی
  • علوم فیزیکی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی برنامه‌های تحصیلی قابل پذیرش به سایت welcomebc.ca مراجعه کرده و فایل BC PNP IPG & EEBC IPG Eligible Programs of Study  را مطالعه کنید.
بر روی ریز نمرات رسمی شما تاریخی درج شده است. شما باید در بازه زمانی 3 ساله بعد از این تاریخ درخواست خود را در برنامه‌ی BC PNP بفرستید (به عبارت دیگر، اگر 3 سال از تاریخ مندرج گذشته باشد نمی‌توانید ثبت‌نام کنید). در این صورت است که تمام شرایط مربوط به مدرک را رعایت کرده‌اید.

  1. توانایی و قصد برای کار و زندگی در بریتیش کلمبیا

مدارک و شواهد شامل موارد زیر است:

  • سابقه‌ی سکونت در کانادا (مدت زمانی که قبلا در کانادا زندگی کرده‌اید و یا مدت زمانی که در کانادا زندگی می‌کنید)
  • ارتباطات شما با بریتیش کلمبیا. این ارتباطات از طریق کار، تحصیل و یا خانواده حاصل می‌شود.
  • شرحی از همه‌ی اقداماتی که برای سکونت دائم در بریتیش کلمبیا انجام داده‌اید؛ مانند شرحی از پیدا کردن کار و یا محل زندگی.
  • وضعیت اشتغال شما در حال حاضر در بریتیش کلمبیا
  • جزئیات جست‌وجو برای یافتن شغل (کارفرمایان احتمالی، درخواست‌ها، تلاش‌های شبکه‌ای، توسعه‌ی کسب و کار و ...)
  • حضور فعال در جامعه (مانند اقدامات داوطبانه)
  • تمکن مالی در حدی که بتوانید از پس امورات زندگی خود در بریتیش کلمبیا برآیید.
  • برنامه‌ی شما برای دریافت و یا حفظ مجوز قانونی کار در بریتیش کلمبیا

دانلود رایگان کتاب

این طرح مهاجرتی از برنامه‌ی BC PNP نیازمند این است که متقاضی پس از اتمام تحصیلات (در رشته‌های قابل قبول) در بریتیش کلمبیا سکونت گزیند. اگر پس از نامزدی نتوانید تمایل خود به زندگی در بریتیش کلمبیا را پس از اتمام تحصیلات اثبات کنید، این امکان وجود دارد که درخواست شما رد شود. اگر عذر موجهی داشته باشید، این امکان وجود دارد که BC PNP برای مدت کوتاهی برای شما استثنا قائل شود (یعنی اگر پس از نامزدی نتوانید تمایل خود به زندگی در بریتیش کلمبیا پس از اتمام تحصیلات را اثبات کنید، اگر عذر موجهی داشته باشید، BC PNP برای مدت کوتاهی برای شما استثنا قائل می‌شود).
اگر هم اکنون در بریتیش کلمبیا زندگی نمی‌کنید باید تاریخی را که تا آن زمان به طور دائم در بریتیش کلمبیا زندگی خواهید کرد تعیین کنید.
این شواهد و مدارک نشان می‌دهد که شما قصد اقامت دائم در بریتیش کلمبیا را دارید. اگر نتوانید این مدارک را ارائه دهید، این امکان وجود دارد که درخواست شما رد شود.
تمام الزامات باید در زمان ارسال درخواست برآورده شده باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی مدارک مورد نیاز در زمان ارسال درخواست به بخش مدارک از سایت welcomebc.ca مراجعه کنید.


در یک مجموعه‌ کتاب چهار جلدی تمام نکات کاربردی و مواردی را که قبل از خرید یا فروش خانه در ونکوور نیاز دارید را یک جا گرد آورده‌ایم، به شکلی که از هر منبع دیگری بی نیاز باشید.

این کتاب‌ها به دو شکل کاغذی و الکترونیکی با عنوان‌های 1.راهنمای خریداران 2.راهنمای فروشندگان 3.چک لیست خریداران و 4.راهنمای مستاجران منتشر شده‌اند و لینک دانلود رایگان همه‌ی این کتاب‌ها و شماره‌های قبلی مجله را می‌توانید با کلیک در اینجا در ایمیل خود دریافت کنید و به منظور به روز نگه داشتن شما شماره‌های جدید نیز به شکل ماهیانه تقدیم‌تان خواهد شد.

امیدوارم که قدم کوچکی برداشته باشیم، ادعایی به بی نقصی نیست و خوشحال می‌شویم  هر پیشنهادی دارید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

مجله‌ی سرای ونکوور

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :