معرفی بهترین فروشگاه های کانادا

  0
 278

اصطلاحا می‌گویند در کانادا هیچ چیز مجانی نیست. ولی واقعیت جور دیگری است و در این مقاله بهترین فروشگاه های کانادا را به شما معرفی می‌کنم که می‌توانید اجناس را به قیمت مناسب خریداری کنید. 

بهترین فروشگاه های کانادا

در حافظه تاریخی ما ثبت شده است که بعضی چیزها ناگهان دیگر موجود نیست. مثلا ماشین خارجی دیگر وارد نمی‌شود. تعرفه گوشی دو برابر می‌شود و برندهای پوشاک خارجی جمع می‌کنند و گوشت و مرغ صفی می‌شود و با کارت ملی. یا اینکه هرچیزی نخرید بعدا باید گران‌تر بخرید. ولی تقریبا در کانادا همه چیز برعکس است. یعنی اگر عجله نکنید و با حوصله عمل کنید می‌توانید شکارهای خوبی بزنید. شرکت‌ها در رقابت وقت و بی‌وقت به دلایل مختلف پروموشن‌های خیلی خوب دارند. در مورد هرچیزی که فکرش را بکنید. در جشن‌ها و فستیوال‌ها از کنار غرفه‌ها نباید راحت رد شد. کلی فرصت وجود دارد. کارت‌های تخفیف، گیفت و غیره که شاید ظاهرشان نشان ندهد ولی در زندگی تاثیر گذارند و خیلی می‌چسبند.

کارگاه آموزشی خرید خانه در ونکوور

در مورد پوشاک خیلی‌ها آنچه که دوست دارند نشان می‌کنند و روز حراج می‌روند سراغش. 

خیلی از فروشگاه‌ها به کسانی که عضو هستند تخفیف‌های ویژه می‌دهند و اگر یک ایمیل برای این کار در نظر بگیرید می‌توانید از حراج‌ها با خبر شوید. حتی سوپرها هم همین‌طور مثل هایپر مارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران، خیلی‌ها اگر برای کالایی عجله ندارند ولی می‌دانند که در آینده نزدیک لازم خواهند داشت، اگر در حراج باشد خرید می‌کنند و اگر نه صبر می‌کنند. 

فروشگاه خوب در کانادا

بگذارید خیالتان را راحت کنم. بعضی‌ها آلبوم دارند و در آن کوپن‌های تخفیف مجلات و روزنامه‌ها را جمع آوری و استفاده می‌کنند. 

البته باید دید که چقدر این کارها از شما وقت می‌گیرد و در آن زمان چه کارهای دیگری می‌توانید بکنید. ولی این تیپ کارها برای شروع و مدیریت هزینه از خیلی از اتلاف وقت‌هایی که داریم بهتر است. 

دانلود کتاب راهنمای گام به گام خرید خانه در کانادا

دوتا از سایت‌های معروف flyerca.com و redflagsdeal هستند که کلی از این نوع تخفیف‌ها را می‌توانید آنجا ببینید. یکی از دوستان اپلیکیشن flipp را پیشنهاد داده است که من هم چک کردم و به نظرم اپلیکیشن خوبی است.

شاید بد نباشه یک نگاهی به قیمت‌های city market (جزو فروشگاه‌های ارزان نیست) بندازیم، در نظر داشته باشید فروشگاه‌هایی هستند که سی تا پنجاه درصد میوه را ارزان‌تر می‌دهند، البته در همین فروشگاه‌ها هم گاها مواد غذایی به قیمتی پایین‌تر از همه جا پیدا می‌شود. 

عضویت در خبرنامه سرای ونکوور

معرفی فروشگاه زنجیره ای Home Depot

Home Depot یکی از برندهای خیلی خوب و معروف زنجیره‌ای آمریکایی است که در کانادا شعبه‌های زیادی دارد و یکی از بهترین فروشگاه های کانادا است. 

بهترین فروشگاه های کانادا Home Depot

با این شرکت از همان اول که وارد می‌شوید تا آخر عمر تقریبا کار دارید. تقریبا خیلی از وسایل مثل ابزار، لوستر، وسایل نصبی آشپزخانه، انواع و اقسام رنگ‌ها، کرکره، در، لوازم ساختمانی، انواع چوب‌ها، انواع وسایل باربیکیو و حیاط و یک عالمه وسایل دیگر که لازم دارید می‌توانید از Home Depot تهیه کنید. بعضی از شعبه‌ها شاید بیشتر از ٧٠٠٠ تا ٨٠٠٠ متر مربع هستند.

اولین بار پسرخاله جان من را به آنجا برد، آنقدر وسایل جالب و با مزه آن تو بود که یک نصف روز دیگر تنهایی رفتم و با دل سیر تماشا کردم (بازهم تموم نشد و هر بار که می‌روم چیزهای جدید می‌بینم و کیف می‌کنم)

اطلاع از پیش خریدهای ونکوور

خیلی از چیزهایی که می‌فروشند مثل کرکره، همان جا بر اساس اندازه شما می‌برند و تحویل می‌دهند یا برای خیلی از محصولاتشان کلاس آموزش نصب هم حتی دارند. 

آن‌هایی که دست به آچار نیستند، می‌توانند از قسمت امور مشتریان بخواهند که برایشان نصاب بفرستند (دستمزد را باید بدهید).

با توجه به بالا بودن دستمزدها، کسانی که اصطلاحا دست به آچار هستند، خیلی در بعضی هزینه‌ها به نفعشان می‌شود.  

حتی چرخ دستی برقی دارند که شما می‌توانید سوارش شوید و در فروشگاه با آن بچرخید!

مثلا وقتی راجع به تراز می‌گوییم یک دفعه می‌بینید ٢٠ نوع تراز دارند که هر کدام یک کاربردی دارد و کلی باید فکر کرد که هرکدام به چه دردی می‌خورد (در ایران یک نوع تراز داریم). 

خلاصه از نظر من جزو جاذبه‌های دیدنی کانادا است و حتی اگر توریستی هم آمدید کانادا بروید و یک دوری بزنید، پشیمان نمی‌شوید. 


امیدوارم که توانسته باشم به دانسته‌های شما اضافه کنم. اگر سوالی در مورد مطالب این صفحه دارید یا نیاز به توضیح بیشتر و اطلاعات و نمودارهای اختصاصی خرید و فروش یک محله‌ی خاص دارید، خوشحال می‌شوم کمکی کنم.

شاد و پیروز باشید

محسن صانعی

(راه‌های ارتباط با ما) 

مشاور املاک ونکوور ریلتور Mohsen Sanei vancouver real estate agent realtor

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


اشتراک :